کد خبر 1400832
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
آلمان

یکی از نمایندگان مجلس نمایندگان آلمان، فروپاشی این کشوور را به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه پیش بینی کرده است.

به گزارش مشرق، یکی از نمایندگان بوندستاگ، مجلس نمایندگان آلمان، فروپاشی این کشور را به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه پیش بینی کرد.

در همین ارتباط نیز، «سارا واگنکنشت»، نماینده بوندستاگ و رهبر سابق فراکسیون پارلمانی حزب چپ، اظهار داشت: برلین باید جنگ اقتصادی علیه مسکو را متوقف کند، زیرا بدون منابع انرژی روسیه قادر به ادامه حیات نیست و کشورر فرو می پاشد.

سیاستمدار آلمانی در ادامه افزود: «مواد اولیه روسیه و بالاتر از همه سوخت نسبتاً ارزان شرط لازم برای وجود صنعت رقابتی آلمان است که بدون آن نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. جنگ اقتصادی کشور ما را نابود خواهد کرد و به سختی به پوتین آسیب می‌رساند.»

«تینو هروپال»، رئیس مشترک حزب آلترناتیو آلمان نیز یکی دیگر از اعضای بوندستاگ است که خواستار توقف نبرد با روسیه است. هروپال می گیوید: «حل بحران اوکراین از طریق دیپلماسی ضروری است، در غیر این صورت هرگز نمی‌توانیم به تحریم‌ها و پیامدهای فاجعه‌بار آن برای رفاه آلمان پایان دهیم.»

شایان ذکر است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را حمایت از افرادی عنوان کرد که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند.

وزارت دفاع روسیه طی عملیات نظامی ویژه، شواهدی را به دست آورده و فاش ساخت که بر اساس آن‌ها در اوکراین فعالیت‌هایی در رابطه با برنامه‌های بیولوژیکی نظامی آمریکا انجام می‌شود. شبکه ای از بیش از ۳۰ آزمایشگاه بیولوژیکی که به طور خاص با عوامل ایجاد کننده طاعون و سیاه زخم سروکار داشت. اسناد دریافتی روسیه نیز حاکی از آن است که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در تأمین مالی این برنامه مشارکت داشته است.

گفتنی است، غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم‌ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی‌های روسیه خبر دادند، بسیاری از شرکت‌ها روسیه را ترک کردند. اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    2 1
    ولی حیف روسیه دوباره شروع به ارسال گاز به اروپا کرده. بنظر من روسیه بایستی پمپاژ گاز به اروپا را قطع کند روسیه براحتی میتواند با کمترین فشار اروپا را جایگزین نماید. کشورهایی که با این میزان از دشمنی نه تنها با روسیه بلکه با تمامی کشورهای مستقل سعی در ناپایداری سیاسی و تسلط بر منابع این کشورها دارند نبایستی دسترسی به منابع این کشورها داشته باشند.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 1
    بخشی از سیاستمداران دوره آلمان شرقی نزدیک به روسیه ، نقش دوام پیوستگی کج دار و مریز دو کشور در حال حاضر دارند . هنوز باز خودشان صحبت از قطع گاز در زمستان می کنند . در هر صورت بغیر از منازل کارخانجات معظم صنعتی اروپا خاصه آلمان که در دنیا معروف و شاخص هستند که صادرات آنها زیر بنای اقتصاد آلمان هم برای اشتغال میلیون ها کارگر مثل ترک تبارها و هم درآمد اقتصاد سوم چهارم جهان نیاز ضروری به گاز منجمله ذوب فلزات برای تامین مواد اولیه صنایع دارند . حرف این نماینده هشدار جدی برای توجه سیاست گزاران میباشد تا متوجه عواقب خطرناک قرار گرفتن در بازی آمریکا و صهیونیزم باشند
  • DE ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    برقراری مجدد ارسال گاز به آلمان و امضا تعهد نامه تامین کریدور صادرات غلات اوکراین بین روسیه و اوکراین هردو عقب نشینی بزرگی است حاکی از درماندگی روسیه از ادامه تجاوز نظامی روسیه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس