وزارت دادگستری روسیه انحلال «آژانس یهود» را خواستار شد

در ادامه تیرگی روابط بین مسکو -تل آویو به علت تحولات اوکراین، وزارت دادگستری روسیه دادخواست انحلال آژانس یهود را ارائه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، وزارت دادگستری روسیه دادخواستی را برای انحلال آژانس یهود موسوم به «سخنوت» به علت نقض قوانین روسیه در ارتباط با مهاجرت به اسرائیل تنظیم کرده است.

برخی منابع خبری نیز اعلام کرده‌اند که سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو پس از اقدام وزارت دادگستری روسیه علیه آژانس یهود، از مسکو خواستار توضیح شده است.

بر اساس گزارش منابع عبری زبان، وزارت دادگستری روسیه اوایل ماه میلادی جاری نامه‌ای را به آژانس یهود ارسال کرد که در آن موارد نقض قانون و پیامدهای آن درج شده بود. مقامات این آژانس تأیید کردند دستورالعمل دادگستری روسیه را دریافت کرده و برای پیدا کردن راه‌های حل این مشکل، در حال رایزنی با وزارت امورخارجه اسرائیل هستند.

سخنگوی آژانس یهود هم با اشاره به تماس مداوم با دولت روسیه گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا از تعطیلی آژانس یهود در روسیه جلوگیری کنیم، اما مقامات دادگستری روسیه الزامات و دستوراتی از مقامات بالاتر دریافت کرده و ملزم به اجرا هستند. وی به هراس جامعه یهودی از صدور این حکم اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرب‌الاجل تعیین شده، یهودیان ترس دارند که نتوانند به موقع این کشور را ترک کنند.

گفتنی است که روابط مسکو و تل‌آویو پس از جنگ اوکراین و حمایت رژیم صهیونیستی از کی‌یف تیره شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    16 1
    برای آزاد مردی مثل پوتین دعا کنید . یهودی ها طاقت تحمل ایشون رو ندارند
    • بختیاری IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      2 0
      قومی که خدا برای نجات آنها دریا را شکافت،نیل را به رنگ خون کرد،از دل سنگ چشمه جوشاند،انواع خوراکی برای انها فرستاد و.... اما فقط و فقط طی چند روز که جضرت موسی تاخیر داشت از بازگشت کوه گوساله پرستی در پیش گرفتند.آیا به گفته قران این بدتر از چهارپایان ارزشی در دنیا و آخرت دارند جز برای عذاب کشیدن؟؟ بااین همه حماقت وناشکری و وحشیگری خودرا قوم برگزیده می دانند.! هیچی نیستید جز مشتی بزدل جن پرست که بدست شیرمردان سرزمین ایران ومقاومت تارومار خواهید شد با بلیط یکطرفه به جهنمممممم
    • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      49 0
      بختیاری عزیز،کاملا صحیح گفتی،ایشالا سایه نحس صهیونیست ها از سر دنیا کم شه.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    31 1
    نفرین ابدی توی روح هرچی صگیونیسته...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس