هشدار به صاحبان سهام عدالت | روش جدید کلاهبرداری از سهامداران

مدیر امنیت اطلاعات سپرده گذاری مرکزی گفت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای واریز سود سهام عدالت پیامکی ارسال نمی‌کند.

به گزارش مشرق، امید ارباب افزود: با توجه به کلاهبرداری‌های جدید که در خصوص سود سهام عدالت انجام شده، افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که هیچ ارگانی از طریق شماره موبایل‌های شخصی، اقدام به ارسال پیامک نمی‌کند. نکته مهم‌ترین اینکه تمام سامانه‌های دولتی با پسوند. IR  تمام می‌شوند و پسوندهای دیگر مورد اعتماد و قبول نیستند.

به گفته ارباب در خصوص شکل کلاهبرداری اشخاص باید گفت، این افراد با راه‌اندازی سایت‌های جعلی، اقدام به فیشینگ می‌کنند و اشخاص را به سایت مشابه هدایت و به هر شکلی افراد را مجاب می‌کنند که اطلاعات بانکی خود را ارائه دهند. افراد در صورت مواجه با چنین مواردی حتما با سامانه ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

وی اضافه کرد: افراد برای پیگیری اخبار سود سهام عدالت لازم است به سایت‌های معرفی شده شرکت سپرده گذاری به نشانی سهام عدالت دات آی‌آر یا درگاه جامع ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنند. در این سایت‌ها همه اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. همچنین خود بانک‌ها حتما در زمان واریز سود اعلام می‌کنند که این سود برای سهام عدالت است. افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند قطعا مشکلی در حساب‌های بانکی‌شان وجود داشته است.

طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در صورت ارائه اطلاعات بانکی، به ویژه شماره شبای معتبر سود جاماندگان از واریز سود سهام عدالت تا پایان تیر واریز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 2490270524 IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    من سود سهام عدالت دریافت نکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس