رئیس سازمان بسیج مستضعفین: تقویت بسیج در دستور کار فرمانده سپاه است

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: از آنجا که تقویت سازمان بسیج در دستور کار فرمانده سپاه است، لازم بود برادری در جایگاه هماهنگ‌کننده بسیج منصوب شود که توانمندی‌های کافی را داشته باشد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: سردار خراسانی مدیر شناخته شده ای در بسیج است و در مسئولیت های مختلفی را در بسیج عهده دار بود و دوران مدیریتش بسیار درخشان است؛ وی از ابتدای پیوستنش به سپاه و با تشکیل نیروی مقاومت بسیج در مسئولیت های مختلفی که برعهده داشت، خدمات ارزنده ای را ارائه داد و صفحات کارنامه خدمت او در بسیج و سپاه بسیار درخشان است.

وی افزود: سردار خراسانی درمدت مسئولیتش در معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج خدمات ارزنده ای به بسیج داد اما باتوجه به تدبیر فرمانده محترم کل سپاه مبنی بر انتخابات سردار مجید خراسانی به عنوان معاون اقتصادی سپاه، علی رغم میل باطنی دیگر نمی توانیم در خدمت سردار خراسانی باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: از آنجا که تقویت سازمان بسیج در دستور کار فرمانده محترم کل سپاه است و در جهت تحقق سند اعتلای بسیج و برای اجرایی کردن برنامه های آینده بسیج لازم بود که برادری در جایگاه هماهنگ کننده ی بسیج منصوب شود که توانمندی های لازم و کافی را داشته باشد؛ با تاکید فرمانده محترم کل سپاه، سردار حسین معروفی در تجربه گرانسنگ برای تصدی این مسئولیت انتخاب شد.

سلیمانی ادامه داد: آقای معروفی از فرماندهان با سابقه ی دوران دفاع مقدس است که از نزدیک با حاج قاسم همکاری داشت و همچنین به افتخار اسارت نائل شده است و بعد از آزادی نیز در مسئولیت های مختلفی در سپاه ثارالله نیروی زمینی بر عهده داشت و همچنین مسئولیت سه سپاه استانی را بر عهده داشت که دوران بسیار موفقی را در این مسئولیت ها سپری کرد. وی فردی پر تلاش و آشنا به مسائل بسیج است و همواره در سنگر سپاه و بسیج مشغول به خدمت بوده است؛ امیدواریم مسیری که سردار خراسانی و دیگر فرماندهان برای اعتلای بسیج طی کرده اند توسط سردار معروفی هم با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 2
    از بسیج چرا برای کنترل بازار و مبارزه با گران فروشی و احتکار استفاده نمی شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس