اولویت‌ها برای بررسی طرح‌های در دستور کار مجلس تعیین شد

اولویت‌ها برای بررسی طرح‌ها در مجلس متناسب با مشکلات اساسی کشور در جلسه شورای هماهنگی مجلس

به گزارش مشرق، جلسه شورای هماهنگی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور اعضای هیئت‌رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و با موضوع اولویت‌بندی بررسی طرح‌ها و لوایح در مجلس شورای اسلامی برگزار و در خصوص تعیین تکلیف طرح‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه، معاون قوانین مجلس گزارشی در راستای ضرورت اولویت‌بندی طرح‌های در دستورکار با توجه به منشور مجلس انقلابی که از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس احصاء شده است، مطرح و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس مجلس در پایان این جلسه با تأکید بر لزوم اولویت‌بندی مسائل و طرح‌های در دستورکار مجلس با نظر اعضا و رؤسای کمیسیون‌ها، تصریح کرد: برنامه پنج ساله هفتم توسعه با هدف حل مشکلات و مسائل اساسی کشور، اصلاح ساختار بودجه، قانون ساماندهی کارکنان دولت و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب از جمله اولویت‌های مجلس است.

قالیباف تأکید کرد: با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس، ایرادات و اشکالاتی که در برخی طرح‌ها وجود دارد، اصلاح شود تا این طرح‌ها متناسب با مسائل روز کشور و حل مشکلات اساسی مردم در دستور کار قرار مجلس قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس