شلوغ‌کاری کنار زمین جزو رزومه سرمربی استقلال است/ دستور دادند پرسپولیس قهرمان نشود!

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور سرمربی پرتغالی در استقلال گفت که ساپینتو شلوغ‌کاری می‌کند و داور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، بهنام طاهرزاده در گفت‌وگویی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: یحیی تیم را خیلی خوب جمع کرده، اما به دو تا بازیکن خارجی خوب برای خط حمله نیاز است تا در کنار دو مهاجم فعلی، هم ایجاد انگیزه بیشتری شود و هم نتیجه بهتری به دست بیاید.

وی ادامه داد: پرسپولیس در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی را گرفته، اما در خط حمله هنوز نتوانسته است کاری انجام دهد و اگر دو بازیکن خوب خارجی جذب نشوند، مشکلات سال گذشته تکرار خواهد شد. پرسپولیس در فصل پیش هم فقط در گلزنی مشکل داشت وگرنه می‌توانست با همه شرایطی که ایجاد شد، قهرمان شود. سال گذشته از موقعیت‌های‌مان استفاده نمی‌کردیم و حتی در فاصله یک متری با دروازه هم مهاجمان توپ را بیرون می‌زدند و این اصلاً آمار خوبی برای پرسپولیس نبود.

طاهرزاده با اشاره به اینکه بعد از رفتن مهدی طارمی و علی علیپور پرسپولیس نتوانسته مهاجم ششدانگ به خدمت بگیرد، تصریح کرد: پرسپولیس فوروارد ششدانگ می‌خواهد. خارجی‌هایی که سال گذشته آمدند اصلاً در حد و اندازه پرسپولیس نبودند و انتظارات را برآورده نکردند. خوشبختانه یحیی به موقع در کادر فنی و بازیکنان تغییر ایجاد کرد، اما هنوز کار تمام نشده است و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید حداقل دو مهاجم زهردار بگیرند. این همه موقعیت ایجاد می‌شود، اما اگر از آنها استفاده نشود، فایده‌ای ندارد و این مشکل باید برطرف شود.

مهاجم پیشین سرخپوشان در مورد اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادر فنی سرخپوشان گفت: این یک اتفاق خیلی خوب بود که از نظر روحی و روانی به نفع پرسپولیس است. سیدجلال با توجه به اینکه کاپیتان تیم بوده است رابطه خوبی هم با بازیکنان و هم کادر فنی دارد و حالا در نقش مربی می‌تواند رابط خوبی بین بازیکنان و یحیی گل‌محمدی باشد. این یک تصمیم خیلی خوب و معقول از سوی یحیی گل‌محمدی بود. به این شکل هم سیدجلال حسینی حفظ و هم جو فضای مجازی هم به سودش شد. هواداران از این تصمیم خوشحال هستند، سیدجلال حسینی محبوبیت دارد و با حفظ او در کادر فنی هواداران با کادر فنی رابطه خوبی خواهند داشت. یحیی گل‌محمدی در این زمینه خیلی با سیاست عمل کرد، خصوصاً در مقطعی که تغییرات زیادی در کادر فنی ایجاد شده و حمید مطهری هم رفته است. با اضافه شدن سیدجلال به کادر فنی، استحکام و رفاقت قبلی بر جا می‌ماند.

طاهرزاده در پاسخ به این سؤال که با این شرایط چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر قائل است، خاطرنشان کرد: سال گذشته هم ما قهرمان بودیم. کارشناسان داوری گفتند از ۱۶ پنالتی که برای استقلال گرفته شد، ۹ تای آن به حق و درست نبود، دو امتیاز هم که از گل‌گهر کم کرده و به این تیم دادند، از این امتیازها نگاه کنید که چقدرش به کمک استقلال آمد تا قهرمان لیگ برتر شود. یکسری حواشی هم برای پرسپولیس ایجاد کردند و همه اینها دست به دست هم داد تا استقلال قهرمان شود. برخی دستورات صادر شد که باید تیم دیگری جز پرسپولیس که پنج سال قهرمان شده است، قهرمان لیگ برتر شود. سال گذشته هم عملکرد یحیی و تیمش خیلی خوب بود و حالا با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان ایجاد شده است، شرایط بهتر خواهد شد. اگر دو مهاجم خارجی هم بیایند شک نکنید که چهار پنج هفته مانده به پایان لیگ، پرسپولیس با اختلاف امتیاز بالا قهرمان خواهد شد.

بازیکن پیشین سرخپوشان راجع به سایر رقبای پرسپولیس در فصل پیش رو گفت: فولاد تیم خوبی است، بازیکنان خوبی را جمع کرده و قطعاً یکی از رقبای اصلی پرسپولیس خواهد بود. استقلال هم به هر حال قهرمان شده است و مربی کاربلدی را آورده‌اند که می‌تواند مسائل حاشیه‌ای را مدیریت کند. در کارنامه و روزمه ساپینتو شلوغ‌کاری کنار زمین هست و می‌تواند روی داوران تأثیرگذار باشد. سپاهان هم طبیعتاً مدعی است، تراکتور هم می‌تواند به این جمع اضافه شود، ضمن اینکه گل‌گهر و مس هم هزینه خوبی داشته و خوب یارگیری کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    13 4
    جمع کنید خودتونو لطفاً! قهرمانی‌های قبلی‌تون هم صدقه سری بابا مسعود بود دیدید و دیدیم همونطور که پیش‌بینی شد، بعد از رفتن بابا مسعود قهرمان شما هم پریـــد...!
    • ۶ تایی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      1 5
      یک نفر ۱۰ تا پیام گذاشته😂 یه موقع سکته نکنی😅 نری طلاق عاطفی بگیری! چه فشاری وارد شده به این استقلالی!
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    14 4
    یعنی قبلا(زمان سلطانی) دستور میدادند قهرمان بشین زمان سجادی گفتن نشین؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    13 4
    جدیدا هر روز ی نفر چرتی میگه ... 8 سال به مدد دولت قبل اسمی پیدا کردند یادشون رفته خجالت نمی کشن
  • . IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    11 4
    گل با دست یادتون رفت احتمالا اینو هم برای استقلال گرفتند
  • سعیدی سوق IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 2
    گل گفتی و در سفتی!!! کار به سرآمده حکیم است. همان گونه که ۸ یال دستور اکید برای عدم قهرمانی استقلال و قهرمانی پرسپولیس داده بودند، آخه دیگه خیلی زشت و تابلو بود که بازهم دستور قهرمانی پرسپولیس صادر شود. جناب وزیر حال ابتدا گفت لیگ حقانیتی برگزار بشه که وقفه ای بیفته بعد دوباره پرسپولیس، دوبار بابا سجاد ،دوباره جذب پنج لژیونر و پنج ملی پوش لیگی ،و استقلال درمانده از جذب حتی کریمی و نادری رباط پاره
  • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    9 2
    پس اعتراف میکنی که پنج قهرمانی هم از بالا اهدا کردند به پرسپولیس؟البته قهرمانی تیم بزرگ استقلال با اون همه رکورد شکنی کجا و اون پنج قهرمانی با بابا مسعود کجا ،قهرمانی استقلال مهر ابطالی بود بر اون قهرمانی ها با بابا مسعود.بیخود نیست هنوزم جماعت لنگی دارند میسوزند
  • رسول IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 0
    شلوغ کاری جز روزومه خیلی از مربیان جهانست مثل مورینیو و کیرووش ولی هوچیگری و ... فقط جزء روزومه مربی مو قشنگ تون گلممدکه در دربی برگشت به نمایش گذاشت
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 0
    کلاشی جز وجود پیروزی چی واقعی هست .جدی نگرید دایورت کنید
  • رمضانی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    6 0
    خداییش اگه دستور به ششمین قهرمانی داده میشد افتضاح تابلو میشد بخاطر همین بعد شش سال دستوربی دستور
  • فرزاد۷ IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 0
    خب بگو بابا مسعود بیاد حکم ۵ سال قهرمانی جدید رو بهتون بده .... ببین دیگه اون قهرمانی ها و جام های اسنپی رو باید تو خوای ببینی..
  • پیروز IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    5 0
    حرف مفت پشیزی ارزش نداره
    • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      حرف حق تلخه البته ادمای با شعور میدونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس