کد خبر 1399453
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
خرما

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف 100 کیلو تریاک و دستگیری یک نفر در این خصوص در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ "هادی کیان مهر" بیان داشت : مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای اجرای طرح ذوالفقار با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، حین بررسی خودروهای عبوری در مسیر تردد خودروهای سنگین به یک دستگاه کامیونت مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند .

وی افزود : ماموران پس از توقف خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از خودروی مذکور پرداختند که در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف یکصد کیلو موادمخدر از نوع تریاک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان اینکه موادمخدر کشف شده در بار خرما جاسازی شده بود، اظهار داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد : مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود ، در این راستا به شهروندان نیز توصیه می شود که اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام و درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس