کد خبر 1399090
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
بازگشت پرواز مشهد- رشت هواپیمایی کیش به مبدا به دلیل نقص فنی

شرکت هواپیمایی کیش از مسافران پرواز مشهد- رشت که به دلیل نقص فنی در هواپیمای ایرباس این شرکت مجبور به بازگشت به فرودگاه مشهد شدند عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش در اطلاعیه‌ای آورده است: به اطلاع می‌رساند که این پرواز ظهر روز، ۲۴ تیر در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه پس از تکمیل فرآیند سوار شدن مسافران به هواپیما، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد را به مقصد فرودگاه سردار جنگل رشت ترک کرد.

این اطلاعیه می‌افراید: پس از بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه مشهد، خلبان متوجه افزایش دما می‌شود که در راستای پروتکل‌های سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت کیش ایر با توجه حداکثری به حفظ ایمنی پرواز به‌منظور انجام بررسی‌های اطمینان بخش با توجه به امکانات بیشتر فرودگاه مشهد نسبت به فرودگاه رشت، پس از اطلاع رسانی و ارائه توضیحات به مسافران، به‌صورت کاملا ایمن و نرمال به فرودگاه مشهد بازگشته و به زمین می‌نشیند.

بر اساس اعلام این شرکت هواپیمایی، پس از فرود هواپیما جهت آسایش بیشتر، مسافران به ترمینال منتقل و در زمان ارزیابی فنی هواپیما مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

با طولانی شدن روند بررسی‌ها نیز مسافران به هتل منتقل شده و شب گذشته را در مشهد مقدس مهمان هواپیمایی کیش ایر بودند، تا سحرگاه شنبه هواپیمای جایگزین آنان را به مقصد رشت برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 1
    اینکه اغلب مسائل را در موارد مربوط به مشهد پیش میارند یک مسئله قابل بررسی هست. خیلی خبیث هستند دشمنان انقلاب اسلامی
  • سهیل IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    2 0
    مسئولین ما بی تدبیر و بی سواد و بی خیال جان و مال مردم هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس