انتقاد تند پیشکسوت استقلال به درخواست نجومی برخی بازیکنان/ یک‌سوم ۲۵ میلیارد هم برای غلامی زیاد است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه بازیکن بگوید عضو تیم ملی هستم و پول بیشتری باید بگیرم، حرف‌های بچگانه و آماتوری است. بازیکن حرفه‌ای نباید این حرف‌ها را بزند.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در گفت‌وگویی در مورد شروع تمرینات فصل جدید استقلال و تست‌هایی که ساپینتو برای بررسی آمادگی جسمانی بازیکنان از آن‌ها می گیرد، اظهار داشت: بازیکنان چند هفته استراحت کرده بودند. زمانی باید از آن‌ها تست آمادگی جسمانی گرفت که تیم کارهای بدنسازی را انجام داده باشد اما الان تمرینات تازه شروع شده، باید حدود ۲۰ روز برنامه‌های بدنسازی، قدرتی و کار با توپ را پشت سر بگذارند. درست است که در این مدت بازیکنان به مقداری آمادگی رسیده‌اند اما قطعا بیشتر کارها در اردوی بعدی و با انجام بازی‌های دوستانه انجام می‌شود.

رشیدی در مورد حضور خسرو حیدری در کادر فنی تیم استقلال، گفت: خسرو مورد تایید همه استقلالی‌هاست. هواداران او را دوست دارند و محبوب است. ممکن است از نظر فکری و مشورتی بتواند به سرمربی تیم کمک کند اما تجربه مربیگری ندارد. در واقع می‌تواند مشاور خوبی برای سرمربی و کادرفنی باشد اما در مربیگری الان نمی‌تواند گفت چگونه خواهد بود و باید تاثیرش را در مسابقات ببینیم.

وی در خصوص اینکه با خریدهای استقلال در خط حمله و تعدد مهاجمان به نظر می‌رسد ساپینتو تفکرات هجومی دارد، اظهار داشت: شناخت زیادی از او نداریم. بیشتر شناخت ما بر اساس آمار و مطالبی است که سایت‌ها عنوان می‌کنند. بنابراین نمی‌توانم الان حرفی بزنم. به هر حال مربی‌ای که قبلا مهاجم بوده،‌ توجه بیشتر روی خط حمله خواهد داشت اما روی خط دفاع هم باید توجه داشته باشد. الان در خط دفاع قرارداد سیلوا تمدید شده و مرادمند هم که در تمرینات شرکت کرد اما باید پست دفاع وسط توجه بیشتری شود. ضمن اینکه تیم به یک هافبک دفاعی خوب هم نیاز دارد. سال گذشته یکی دو جوان در این پست بودند که عملکرد خوبی هم داشتند اما استقلال به بازیکنی مثل امید ابراهیمی یا علی کریمی که خودشان یک تیم بودند، نیاز دارد.

دروازه‌بان اسبق استقلال تصریح کرد: البته در پست هافبک دفاعی، حامدی‌فر هم خرید خیلی خوبی است. من بازی‌های او را دیده‌ام و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. ضمن اینکه در بخش دفاعی سید حسین حسینی نقطه قابل اتکایی درون دروازه است. الان تیم دو گلر مطمئن دارد و اگر یک دروازه‌بان باتجربه دیگر هم جذب شود، دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت.

انتقاد تند پیشکسوت استقلال به درخواست نجومی برخی بازیکنان/ یک‌سوم ۲۵ میلیارد هم برای غلامی زیاد است

پیشکسوت استقلال در مورد ماجرای تمدید قرارداد عارف غلامی و درخواست بالای او از باشگاه برای ماندن در تیم که گفته می‌شود حدود ۲۵ میلیارد تومان بوده، عنوان کرد: این‌ها پول مردم است که در این وضعیت اقتصادی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. چرا بازیکنان این درخواست‌ها را مطرح می‌کنند؟ وضعیت معیشت مردم خراب است و خیلی‌ها به فکر سیر کردن شکم زن و بچه‌شان هستند.

وی افزود: این ارقام ۲۵، ۳۰ و ۴۰ میلیاردی برای چه مطرح می‌شود؟ حتی اگر باشگاه سقفی در حدود ۱۵ میلیارد داشته باشد هم خیلی زیاد است. هر کسی اگر ۱۵ میلیارد داشته باشد چه کار می‌کند؟ قطعا کارش را رها می‌کند، در خانه می‌نشیند و سود پولش را از بانک می‌گیرد! بازیکنان باید به فکر مردم هم باشند. همه گرفتار هستند. حتی یک سوم این پول هم برای غلامی زیاد است. نه فقط او بلکه هر فوتبالیست دیگری، به نظرم بازیکنی که ۲۵ میلیارد درخواست می دهد، نمی‌خواهد بماند. حتی اگر تخفیف هم بدهد، باز هم پول کمی نمی‌گیرد. به خاطر همین است که در مورد فوتبالیست‌ها حرف‌های خوبی زده نمی‌شود. باید مدیرعاملان این مسائل را مدیریت کنند.

رشیدی گفت: مردم این کارها را دوست ندارند. اینکه بازیکن بگوید عضو تیم ملی هستم و پول بیشتری باید بگیرم، حرف‌های بچگانه و آماتوری است. بازیکن حرفه‌ای نباید این حرف‌ها را بزند. در سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان و... بچه‌های مردم زیر درخت درس می‌خوانند. با این ۲۵ میلیارد چند کانکس می‌توان تهیه کرد تا آن‌ها سقف و سرپناهی داشته باشند؟ واقعا دل آدم به درد می‌آید. زمانی که ما بازی می‌کردیم پولمان شاید به صد هزار تومان هم نمی‌رسید. فوتبالیست باید در کنار مردم باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد تقویت خط حمله با خرید احتمالی کاوه رضایی و محمد محبی، گفت: کاوه مهاجم خوبی است و در کنار شهباززاده که قبلا هم در استقلال بازی کرده و تجربه زیادی دارد، می‌تواند قدرت زیادی به خط حمله بدهد. اگر محبی هم اضافه شود، اتفاق خیلی خوبی خواهد بود. او در سپاهان نمایشی عالی داشت.

وی با اشاره به اضافه شدن چند بازیکن جوان مانند عرفان باقری، عنوان کرد: اضافه کردن بازیکنان جوان مانند حامدی‌فر، زواری و حتی عرفان باقری که در کنار تیم تمرین می‌کند، کار بسیار خوبی است. فصل گذشته هم مجیدی تعدادی جوان به تیم آورد و آن‌ها وقتی با هم هماهنگ شدند، تیم روند رو به رشد خوبی پیدا کرد. الان هم کار خوبی انجام داده‌اند. ان‌شاءالله مانند سال قبل، امسال هم این جوان‌ها بتوانند شایستگی خودشان را نشان بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    5 0
    من حقوق ماهانه 5 میلیون میگیرم این چیزها نذارید خودکشی می کنم
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      3 0
      داداش غصه نخور ما هممون مثل همیم. خیلی از جوانها حتی بیکار هستن.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      5 0
      پول بیت المال در دست الاستقلالیها داره اصراف میشه
    • تخت جمشید IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      1 0
      من پرسپولیسی هستم. ولی واقعا یه چنین پولهایی به مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی برای چی میدن؟ قبلا به بهترین ستاره ی تیمها نهایتا ۳ الی ۴ میلیارد میدادن که به تیم دیگه ای نره! اما الان فقط بازیکنان نیمکت نشین درجه ۳ یه چنین مبلغی میگیرن! تا بهشون مبلغ بالا نمیدن؛ فورا میرن به کشورهای حاشیه خلیج فارس یا تیمهای پولدار صنعتی! تعصب و غیرت کجا رفت؟؟ علی پروین ها و حجازی ها چه شدن؟؟
  • آرین IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    8 0
    بعد به یحیی گیر میدن که برای سه سال ۴۰ تومن بسته!! این بازیکن درجه ۲ مبلغ ۲۵ میلیارد فقط برای یک فصل میخواد!! قابل توجه هوچیگران کیسه ای!! ساپینتو هم ۳۰ میلیارد بسته و صدای کسی در نمیاد! تازه چند نفر رو هم به عناوین مختلف آورده ایران که حسابی تاراج کنن!
    • آرزو IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      7 0
      واقعا متاسفم که پول مملکت من توی این وضعیت تحریم داره خرج یه عده بازیکن مبتدی میشه
    • IQ ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      ۲۵ میلیارد تومن دیگه پول نیست این روزها
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      برای تو شاید کم باشه اما میشه با این پول برای ۲۵۰ زوج مراسم عروسی گرفت.
    • ایرانی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      بازیکن برای سی بازی بیست و پنج تومن میخواد. در بهترین حالت حداقل پنج بازی هم محروم یا مصدوم میشه و بطور میانگین هر بازی یک میلیارد میگیره🤔 از دکتر جراح فوق تخصص مغز و اعصاب هم بیشتر در آمد داره. هیچکس هم رسیدگی نمیکنه به این مسایل.
    • MD ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      پول دوتا خونه ست دیگه تو تهران شلوغش نکن برادر عزیز
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    یک / پنجم ۲۵ میلیارد هم برای او زیاد است چرا این پولهای باد آورده را به این فوتبالیست های..می دهند.!؟
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      راستی یارانه هارو بیشتر نکردن؟ قراره پول نقد بگیریم یا کوپن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس