کد خبر 1398830
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
خودرو نمایه

سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو فردا شنبه ۲۵ تیر انجام می شود.

به گزارش مشرق، امید قالیباف گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو ، روز شنبه ۲۵ تیر از ساعت ۱۷ به مدت سه روز آغاز می شود.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: ناظر قرعه کشی، « سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان» است.

قالیباف افزود: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مجری قرعه کشی را موظف به ارتقاء ضرایب ایمنی کرده و این شرکت تمام تاییدیه های لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است.

سخنگوی صمت گفت: نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته، اعلام می شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده های ثبت نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.

امید قالیباف افزود: شرایط ثبت نام در دومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند مرحله اول است و سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز در این مرحله اعمال می شود.

وی در خاتمه گفت: بر فرایند ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتایج، علاوه بر سازمان حمایت سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نظارت دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • صالح IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    با سلام و عرض ادب . درمورد مطلبی که بالا عنوان شده در خصوص ثبت نام و قرعه کشی خودرو که در تاریخ ۲۵ تیر آغاز خواهد شد بگم که کسایی کا تو دوره های قبلی ثبت نام کردن ایران خودرو به تعهدات خود عمل نکرده و بعد از گذشت سه ما هنوز خودرو های ثبت نامی را تحویل نداده و معلوم هم نیست کی تحویل می‌دهند. ضمنا اصلا تو قرارداد که یک طرفه نوشته می شود حتی سود پول های واریزی هم محاسبه نمی شود و جریمه تاخیر در تحویل خودرو هم خبری از آن نیست.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 1
      جاخودتو تو قرعه کشی بازنکن
    • علی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 1
      سلام، ممنون از هشداری که دادید ولی من بازهم در این قرعه کشی شرکت میکنم.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده چطور ممکنه یه سازمان بطور همزمان از دو بخش مختلف که هم جهت و موافق هم نیستن حمایت کنه؟؟!!!
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    دوستم ۲۰۶تیپ ۳برنده شده سه ماه پیش ۱۸۳تومن واریز کرده ماشینش هم هفته اول مرداد تحویلش میدن تو بازار ازش ۳۵۰میخرن .این جور قرعه کشیها فقط توزیع شانسی یک رانت چند ده میلیونی بین مردم هست .وعملا سبب کاهش قیمت خودرو هم نشده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس