روسیه اطلاعات جرایم ارتش اوکراین را به سازمان ملل می‌دهد

معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که کشورش به زودی اطلاعاتی را از جرائم ارتکابی ارتش اوکراین در اختیار سازمان ملل قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول سفیر دائم روسیه در سازمان ملل در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی روسی (Soloviev live) با اشاره به جرم و جنایت های ارتش اوکراین تاکید کرد: مسکو هرچه سریع‌تر اطلاعات مربوط به جرائم نظامیان اوکراینی را در اختیار سازمان ملل قرار می‌دهد.

وی در این گفت‌وگو با بیان اینکه روسیه فرصت‌های بسیاری برای ارائه حقایق در اختیار دارد، خاطر نشان کرد: تریبون سازمان ملل یکی از موقعیت‌های در دسترس برای بازگویی حقایق است و مسکو حتما از این فرصت استفاده می‌کند.

پولیانسکی ادامه داد: تحت هر شرایطی، ما اطلاعاتی که از جرائم ارتش و ملی‌گرایان اوکراین در اختیار داریم را پنهان نمی‌کنیم، بلکه از هر موقعیتی برای ارائه و نمایش آن‌ها به همکارانمان در سازمان ملل استفاده می‌کنیم.

رئیس‌جمهوری روسیه روز ۲۱ فوریه (دوم اسفندماه) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت. 

وی سه روز پس از آن در روز پنجشنبه ۵ اسفند آغاز عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین را اعلام‌کرد و روابط پرتنش مسکو-‌کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضع‌ داد. 

درگیری‌ها در اوکراین و نیز واکنش‌ها به اقدام روسیه همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    مرگ بر ظلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس