اجرای سرود سلام فرمانده توسط رزمندگان فلسطینی و عراقی+فیلم

رزمندگان گروههای مقاومت فلسطین و عراق امروز سرود سلام فرمانده را اجرا کردند تا ارادت خود را به امام عصر (عج) نشان دهند.

به گزارش مشرق، پژواک سرود «سلام فرمانده» همچنان در بین کشورهای عربی شنیده می‌شود؛ به نحوی که این سرود در بین نیروهای مقاومت فلسطین هم خوانده شد.

کانال تلگرامی «محور المقاومه» ویدئوی زیر را از همخوانی رزمندگان فلسطین با این سرود منتشر کرده است:

این در حالی است که شبکه خبری العالم هم با انتشار ویدئویی، همخوانی رزمندگان سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) با این سرود را نشان داد.

رزمندگان الحشد این سرود را در اردوگاه شهید «ابومنتظر المحمداوی» در شهر دیالی واقع در شرق عراق زمزمه کردند.

در همین ارتباط، شیخ «خالد الملا» رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق روز گذشته (دوشنبه) از سرود سلام فرمانده که در بسیاری از کشورهای عربی برگزار شده است، استقبال کرد.

الملا در صفحه توئیتر خود نوشت: فقها و عقلای امت [اسلام]، بر سر حقیقت امام مهدی (عج) هیچ اختلاف نظری ندارند؛ پس یک سرود حماسی و درونی که ما را در مذهب با برادرانمان متحد می‌کند، چه ضرری دارد؟».

وی همچنین تأکید کرد که سرود سلام فرمانده، «اخلاق ما را تهذیب می‌کند و همت ما را برای انتظار کسی برمی‌انگیزد که زمین را پس از اینکه از ظلم و ستم، پُر شده است، از عدل و داد پر می‌کند».

رسانه‌های عراقی، شامگاه جمعه، خبر دادند که نسخه عربی و فارسی سرود سلام فرمانده در بغداد اجرا شده است.این سرود با حضور «ابوذر روحی» خواننده ایرانی این اثر در میدان «فرودس» در مرکز بغداد برگزار شده است.

کودکان عراقی با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نایب رئیس شهید سازمان الحشد الشعبی عراق به همخوانی این سرود پرداختند.

کودکان لبنانی هم عصر روز جمعه، نسخه لبنانی سرود سلام فرمانده را بیخ گوش صهیونیست‌ها اجرا کردند. نسخه لبنانی این سرود به نام «سلام یا مهدی» در منطقه «عیتا الشعب» در جنوب لبنان اجرا شد.

این سرود پیش از این با حضور هزاران نفر در بخش‌های مختلفی از لبنان از جمله بیروت، بعلبک، زوطر، صور و دیگر نقاط این کشور برگزار شده است. این سرود توسط انجمن پیشاهنگی امام مهدی (عج) به عنوان نسخه لبنانی سرود سلام فرمانده در کشور لبنان تولید شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دانیال IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    3 0
    ماشاالله
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    3 0
    جانم آقای امام زمان
  • دانیال IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس