ناامیدی صهیونیست‌ها

محافل صهیونیستی، از ناامیدی این رژیم در زمینه آسیب زدن به تاسیسات هسته‌ای و غنی‌سازی ایران خبر می‌دهند

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: تایمز اسرائیل به نقل از گزارش کانال ۱۲تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: اسرائیل از آسیب به تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم ایران دست شسته و بخش عمده تلاش خود جهت آسیب به ظرفیت‌های غنی‌سازی ایران را وانهاده است. اسرائیل با توجه به این که طبق ارزیابی‌های خود به این نتیجه رسید که ایران در حال حاضر به‌اندازه کافی برای ساخت بمب، مواد غنی شده دارد، تمرکز خود را به دیگر جوانب برنامه هسته‌ای معطوف کرده است.

در گزارش این شبکه ۱۲ اسرائیل می‌افزاید: «در حال حاضر ایران مقدار کافی اورانیوم غنی شده برای ساخت بمب تولید کرده است. اسرائیل به قصد خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران اقدامات گوناگونی از جمله حمله سایبری و تخریب عملی بنای تأسیسات هسته‌ای، نیز قتل دانشمندان، مهندسان و دیگر مقامات کلیدی گستره برنامه توسعه هسته‌ای جمهوری اسلامی انجام داده است.

حمله‌های منتسب به اسرائیل اکنون به بخش‌های دیگری از برنامه هسته‌ای ایران، از جمله ترور دانشمندان و حمله به پایگاه‌های تولید موشک و تمرکز بر برنامه تسلیحاتی ایران متمرکز شده است.

ایران اخیرا مدعی شد شماری مأموران موساد که طرحی برای ترور دانشمندان هسته‌ای در خاک ایران داشتند را دستگیر کرده است. در این خبر به جزئیاتی از قبیل ملیت، شمار، و چگونگی دستگیری این مأموران اشاره نشد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    مواد غنی شده موجود به هیچ عنوان نباید تبدیل شوند. این بهترین ضمانت اجرای برجام است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس