کد خبر 1397860
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
رضا اطری

آزادکار ۶۱ کیلوگرم کشورمان ابراز امیدواری کرد در مسابقات جهانی مدال خوشرنگی کسب کند.

به گزارش مشرق، مسابقات انتخابی کشتی آزاد در ۴ وزن برگزار شد که نفرات اعزامی به مسابقات جهانی صربستان مشخص شدند. رضا اطری که به یک وزن بالاتر آمده موفق شد در رقابتی با داریوش حضرتقلی‌زاده به پیروزی رسید تا صاحب دوبنده ملی شود.

رضا اطری در گفت‌وگویی درباره مسابقات انتخابی اظهارداشت: من کشتی خوبی گرفتم و توانستم برنده شوم. باتوجه به اینکه به وزن جدید آمده‌ام کمتر وزن کم می‌کنم و راحت می‌توانم کشتی بگیرم. دیگر مانند گذشته مشکلی نخواهم داشت. اگر بتوانم این شرایط را ادامه دهم امیدوار هستم کشتی‌های خوبی در مسابقات جهانی بگیرم.

آزادکار المپیکی کشورمان درباره اینکه با کشتی‌هایی که در جام تختی و مسابقه انتخابی گرفته انتظار از او برای کسب مدال بالا رفته و همچنین رقابت با حضرتقلی‌زاده، عنوان کرد: من تلاش می‌کنم روسفید شوم. حضرتقلی‌زاده از دوستانم است اما با او کشتی نگرفته بودم و تجربه‌ای هم نداشتم، فقط کشتی‌های او را دیده و آنالیز کرده بودم.

وی در پاسخ به این سوال که با تغییر وزنی که داشته شرایط را چطور می‌بیند، خاطرنشان کرد: از نظر وزنی تحت فشار بودم و نمی‌توانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم اما حالا که به ۶۱ کیلو آمده‌ام امیدوارم که بتوانم کشتی‌های بهتری بگیرم.

اطری همچنین در مورد اینکه حالا با نبود روسیه به نظر می‌رسد رقیب اصلی شما آمریکا باشد، گفت: آمریکا تنها تیم شرکت‌کننده نیست و کشورهای دیگر هم هستند اما تمام تلاش من این است با کشتی‌های بهتر بتوانم خوشرنگ‌ترین مدال جهانی را کسب کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس