کد خبر 1397838
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
پاسخ تند ملی‌پوش والیبال به منتقدان

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان گفت: افرادی که در هفته اول با غرض‌ورزی از تیم ملی انتقاد می‌کردند، حالا طرفداری نکنند.

به گزارش مشرق، رضا عابدینی در گفت‌وگویی درمورد عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: در هفته اول تیم ملی شرایط خیلی خوبی نداشت، اما تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی اعتقاد قبلی داشتند که شرایط اینگونه نمی‌ماند و تیم ملی بازهم پرچم کشورمان را بالا خواهد برد. در پایان هفته اول به دلیل مصدومیت از جمع ملی‌پوشان جدا شدم، اما کار را رها نکردم و با پیگیری روند درمانی‌ام حالا به شرایط خوبی رسیده‌ام.

وی ادامه داد: در همان هفته اول هم اعلام کردم مردم و اعضای خانواده والیبال باید صبور باشند و به تیم جوان و کادر ایرانی زمان بدهند. حالا همه به حرفم رسیدند. این صحبت من حاصل شناختی بود که از کیفیت بازیکنان و مربیان تیم ملی داشتم. حتی یک درصد هم شک نداشتم که تیم ملی به مرحله نهایی صعود کرده و با عملکرد درخشانش بازهم جای خود را در دل مردم باز می‌کند.پاسخ تند ملی‌پوش والیبال به منتقدان

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی کارمان برخی‌ها می‌گفتند که حتماً باید یک مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی باشد، اما ما معتقد بودیم که مربی ایرانی شناخت بهتری از شرایط بازیکنان دارد و دانش آنها هم کمتر از مربیان خارجی نیست. در آن زمان برخی‌ها با غرض از بازیکنان و اعضای کادر فنی انتقاد می‌کردند و حالا از آنها می خواهم که از تیم ملی طرفداری نکنند.

عابدینی ادامه داد: در روزهای اول که کار را استارت زدیم کمتر کسی از ما حمایت می‌کرد و خیلی‌ها منتظر بودند تا تیم ملی ناکام شود و بتوانند به اهداف خود برسند. جالب است که حالا همان افراد رنگ عوض کرده و حامی تیم ملی شده‌اند. شک نکنید اگر تیم ملی از روز اول مثل همیشه حامی و هوادار داشت استارت قدرتمندی هم می‌زد. ملی‌پوشان در این روزها فشار زیادی را تحمل کردند، اما خم به ابرو نیاوردند و تنها برای موفقیت تیم ملی و بالا بردن پرچم خوش‌رنگ کشورمان تا آخرین امتیاز جنگیدند.

وی درمورد شرایط مصدومیت خودش، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های کادر پزشکی توانستم به شرایط ایده‌آل برسم. به جرات می‌گویم چه خودم در ترکیب باشم و چه نباشم فقط و فقط برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم. همه اهالی والیبال باید بدانند که اگر تیم ملی نتیجه بگیرد همه از آن سود می‌برند؛ از آکادمی‌های والیبال گرفته تا ملی‌پوشان. از حالا به بعد هر زمانی کادرفنی صلاح بداند می‌توانم بازهم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی باشم.

پاسخ تند ملی‌پوش والیبال به منتقدان

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص رویارویی با لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲، اظهار داشت: لهستان تیم بسیار قدرتمندی است. شاید برخی‌ها تصور کنند که چون تیم ملی توانست در مرحله مقدماتی این تیم را شکست دهد، در مرحله نهایی هم پیروز بازی خواهد بود. واقعیت این است که حالا لهستانی‌ها انگیزه زیادی دارند تا با جبران آن شکست به مراحل بالاتر بروند، اما بازهم به جرات می‌گویم که اگر شرایط فراهم باشد و روزِ بازیکنان باشد، لهستان کار راحتی نخواهد داشت.

برنامه زمان‌بندی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ از سوی فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد. براساس این برنامه تیم ملی والیبال ایران روز پنج‌شنبه، ۳۰ تیر ماه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف لهستان خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    این روزها که تیم عزت آفرین والیبال بخوبی در میادین جهانیقد علم کرده و با پیروزیهای درخشان خودباعث شادی دل ملت ایران میشه ، متاسفانه در جرائد کمتر در این باره تیتر زده میشه و درمقابل تقریبا تمامی اخبار پیرامون فوتباله
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    آقای عابدینی عزیز من به سهم خودم از همه شما و اعضای تیم والیبال کشورمان عذر خواهی میکنم. باور کنید انتقاد های ما تند بود اما غرض ورزانه نبود و به خاطر عشق و علاقه ما به شما ها و تیم ملی والیبال ما هست. ما بیننده ایم و دلمان برای کشور عزیزمان ایران و تیم های ورزشیمون میتپه. به دل نگیرید. دعا میکنیم همیشه بر فراز باشید.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    همانطوری که از اسمش پیداست کار منتقد گفتن نقائص است. وقتیکه تیم می بازد و بد بازی می کند باید ایرادات گفته شود تا رفع گردند. شما ببینید ایران به برزیل هم باخت ولی آیا کسی ایراد گرفت؟ قرار است مسیری را با هم آباد کنیم. اگر همان نتایج ضعیف تکرار می شد شما الان حرفی برای گفتن داشتی؟
  • منصور IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    خوب باشید مردم طرفدارتون هستند عملکردتان بد بود نباید توقع داشته باشید پس سعی کنید عملکرد خوبی داشته باشید مردم با کسی دشمن نیستند و با کسی هم عقد اخوت نبستند . برایتان آرزوی بهترین ها دارم .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    تو چی می گی . مگه بازی کردی که رگ غیرتت باد کرده . اگر انتقادی بود از سر دلسوزی بود . خدا رو شکر صعود کردیم . انتقاد درباره بازی با هلند و بلغارستان حق بود بد بازی کردیم . انتقاد نقادانه مفید است .
  • 6 IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    چرا حرف حق می گید پاسخ تند؟
  • احسان IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    دوست عزیز و بازیکن گرامی بهتره طرز فکرت رو اصلاح کنی .با مردم نباید اینگونه صحبت کردنه گفتار اعتراضی غرض ورزیست ونه تیم ملی در قباله ی توست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس