کد خبر 1397424
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
سرقت

چند روز قبل یک تاجر پوشاک با مراجعه به پلیس از سرقت خانه‌اش خبر داد.

به گزار ش مشرق، تاجر پوشاک گفت: من در خانه تنها بودم که زنگ خانه را زدند مرد جوانی خودش را همسایه ما معرفی کرد و مدعی شد کلید ندارد و از من خواست در را برایش باز کنم. ۱۰ دقیقه‌ای که گذشت این بار زنگ آپارتمان را زدند اما وقتی در را باز کردم، ناگهان دو مرد نقابدار با قمه و چاقو وارد شدند. آنها مرا بشدت کتک زده و دست و پایم را با طناب بستند. بعد هم کلید گاوصندوق را با زور از من گرفتند و طلا و دلارهایم را که ۳۰۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت کردند و متواری شدند. در همان حال بودم که همسرم که برای زیارت به مشهد رفته و قرار بود همان روز برگردد، از راه رسید و مرا نجات داد و به بیمارستان برد.

پس از این شکایت تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس منافی از شعبه ششم دادسرای ویژه سرقت آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که شاکی یک شریک دارد که رفتارش پس از این ماجرا تا حدودی مشکوک است.

در ادامه شاکی چند روز بعد از سرقت، به مأموران گفت: متوجه شدم که شریکم تلفنی با کسی صحبت می‌کرد و به او می‌گفت چرا او را به قتل نرساندید؟

بدین ترتیب با کنار هم قرار دادن مدارک و شواهد احتمال دست داشتن شریک مرد تاجر در این ماجرا قوت گرفت و او برای تحقیقات بازداشت شد.

مرد میانسال در بازجویی‌ها گفت: اعتیاد به شیشه دارم و هر زمان که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می شوم. این اواخر مدام فکر می‌کردم شریکم برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. در نهایت تصمیم گرفتم دو نفر را اجیر کنم و از او انتقام بگیرم. به همین دلیل دو سارق را که تازه از زندان آزاد شده بودند اجیر کردم و از آنها خواستم که شریکم را به قتل برسانند، اما آنها موفق به قتل نشدند و فقط سرقت کردند. با اظهارات مرد شیشه‌ای، تحقیقات برای بازداشت مردان اجیر شده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    اینها (مجرمین مباشر و معاونین جرم)را با مجازات مرگ از محیط جامعه ازاله نجاست کنید
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    فقط یک نکته را از قضات محترم باید پرسید و آن این موضوع است که محارب و مفسد فی الارض کیست ؟ باید موارد فوق را مطابق شرع اسلام و فقه جعفری در جامعه به روشنی بیان و تبیین کنند و سپس احکام قاطع را صادر و حدود اسلام را با جدیت اجرا کنید. در این صورت هیچ کس نمی تواند بگوید نمیدانستم یا نفهمیدم. یا اشتباه کردم یا حالت طبیعی نداشتم و یا مواد کشیدم و یا هر مستمسک دیگری!!!. الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس