کد خبر 1397208
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
هدف از تغییر اسکوچیچ چیست؟

کارشناس فوتبال گفت: در آستانه حضور در جام جهانی توجهی به تیم ملی نمی‌شود و شاهد جنگ قدرت در بالاترین درجه هستیم.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی در گفت و گویی در مورد شرایط فدراسیون فوتبال و اینکه دوشنبه فرصت ثبت نام نامزدهای ریاست به پایان می‌رسد، اظهار داشت: کاش فردی رئیس فدراسیون فوتبال شود که دل سوخته فوتبال باشد نه فردی که تشنه پست و مقام است. متاسفانه در فوتبال کشورمان از این شخصیت‌ها کم نداریم! افرادی که به اصل قضیه که فوتبال است توجهی ندارند و فقط دنبال منافع خودشان هستند. در این سال‌ها از این گونه افراد در فوتبال زیاد دیده‌ایم مساله‌ای که باعث زجر فوتبال می‌شود. نمونه‌اش در همین انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال، ابتدا رئیس فدراسیون از سوی مجمع انتخاب شد و بعد خود اعضای هیات رئیسه نشستند و او را برکنار کردند.

وی افزود: در آستانه حضور در جام جهانی هستیم اما تیم ملی که مهم‌ترین مساله‌ است به نوعی فراموش شده و شاهد جنگ قدرت در بالاترین سطح هستیم. هیچکس به خود فوتبال کار ندارد همه دنبال منافع خودشان هستند. نمی‌گویم فردی سیاسی به فدراسیون فوتبال نیاید. بلکه اگر قرار است یک سیاسی در راس فدراسیون فوتبال قرار بگیرد مدیری بیاید که دوست و دشمن عملکردش را در فدراسیون تحسین کنند. در گذشته افرادی داشتیم که ضمن ارتباط خوب  با رئیس جمهور وقت مدیریت بسیار خوبی هم داشتند و جلوی فساد در فدراسیون فوتبال را هم گرفتند و زیر بار هیچ فشاری نرفتند.اکنون فدراسیون محله برو بیا شده و افراد فقط به فکر منافع خود هستند.

سرمربی اسبق ذوب آهن اصفهان  در مورد اینکه سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته دوشنبه تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: همین چندگانگی‌ها فوتبال ما را اذیت می‌کند. متاسفانه ایجنت‌ها و دلال‌ها نقش تعیین کننده‌ای در فوتبال ما پیدا کرده‌اند. من خودم به اسکوچیچ نقد دارم و او را مربی بدون ایرادی نمی‌دانم اما باید واقع بین باشیم. قرار نیست تیم ملی فوتبال کشورمان قهرمان جام جهانی شود. نهایت آرزوی ما در جام جهانی قطر صعود از مرحله گروهی است، با توجه به شرایط اقتصادی که کشورمان دارد بهترین گزینه همین اسکوچیچ است. اجازه بدهیم او کارش را بکند و پول و انرژی‌مان را هدر ندهیم.

وی افزود: هر مربی خارجی جدیدی که بخواهد بیاید دراین مدت زمان کم تا شروع جام جهانی فرصت زیادی ندارد و تا بخواهد با فرهنگ و فوتبال ما آشنا شود مسابقات شروع شده‌ است.  آنهایی که دنبال تغییر سرمربی تیم ملی هستند واقعا چه هدفی را دنبال می کنند؟!

کربکندی در مورد اینکه صحبت از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی هم مطرح شده، گفت: در این شرایط نباید برگشت به عقب داشت. در حال حاضر بین بازیکنان اختلاف نظر بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی به وجود آمده است این شرایط به فوتبال و تیم ملی ما لطمه می‌زند. در دوره‌های گذشته جام جهانی تیم ملی همواره حضوری آبرومند داشته و مقابل تیم‌های قدرتمند جهان هم با حداقل گل بازنده شده یا مساوی کرده است بنابراین بهتر است که کادرفنی را تغییر ندهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 1
    یک عده همیشه سعی دارند بخاطر منافع شخصی، بازی های ورزشی را برای ملت حیثیتی و عواطف و احساسات مردم را بازیچه کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      3 3
      بازی با آمریکا و انگلیس حیثیتی نیست؟ والا با این اسکوچیچ می‌ریم کیسه بوکس می‌شیم برمی‌گردیم.
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      0 1
      کی دنبال تعویض اسکوچیچ است
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      4 0
      جای اسکوچیچ ، مربی بی حاشیه و متین '، بودم در جواب این بی شرمی های فدراسیون ، استعفا می دادم و تیم ملی را دچار آچمز می کردم
  • علی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 3
    فرصت کم است این اختلافات بچگانه را کنار بگذارید یقینا" کسانی که تغیییر سرمربی را در این شرایط دنبال می کنند یا دشمن فوتبال ملی هستند یا نادان واسیر هیجانات زودگذر هستند.ورود بازیکنان وبازیکن سالاری در این مسائل سم مهلک و ویرانگر است
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    7 3
    با اسکوچیچ کیسه بوکس انگلیس و آمریکا میشیم!
    • سید فروزان CH ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      5 4
      اصلا هم اینطور نیست ، دقیقا هدف از نفوذیها تضعیف و کیسه بکس کردن تیم است همینطور که در بین دلقک‌های سینما دو تابیعتیها مشغول سیاه نمایی از ایران هستند در فوتبال هم دو تابیعتیها مشغول ماموریت خود اختلاف بینداز برنده شو ،هدف انکلیس است برای تیم ملی
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      7 2
      حرف مفت ممنوع ، اسکوچیچ رکورد دار 10برد با تیم ملی ست ،او تیم حذف شده ویلموتس رابعنوان اولین تیم اسیایی به جام جهانی برد
  • سید فروزان CH ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    5 2
    بازیکن غلط میکند برای انتخاب مربی و تعویض دخالت کند ، ناراضی است دعوت مربی را قبول نکند حکایت عدهای اصلاح طلب است که بنام اصلاحات میشوند برانداز آقای اسکویچ هم زیادی مهربان است ،هر بازیکن ساز مخالف میزند دعوتش نکند و فدراسیون حمایت از مربی
  • M IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 0
    متاسفانه استقلالی ها بخاطر حسادت تیم ملی را خراب کردن
  • M IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    باز انگلیس باز تفرقه
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    کار استقلالیا تو تحریک تغییر مربی اشکار است
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    به نظرم بعضی از پیشکسوتان تیم ملی که در زمان کیروش فیکس بودند انتظار دارند که در تیم اسکوچیچ هم همان وضع را داشته باشند یا اسکوچیچ تیم را به دلخواه انها ارنج کند و اسکوچیچ هم زیر بار نمیرود در نتیجه به فکر تعویض سرمربی افتادند.در زمان مرحوم دهداری هم همین اتفاق افتاد و سرمربی تیم ملی مجبور شد حدود ده تا دوازده بازیکن اصلی اش را خط بزند و کلا یک تیم جوانی را روانه میدان کند. این تغییر سیستم که از ان حرف میزنند احتمالا میخواهند اسکوچیچ با سه دفاع متمرکز بازی کند و احتمالا دفاع راستش را ( محرمی!) راکنار بگذارد و او هم زیر بار نمیرود.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    خائن های حسود سعی میکنند با حاشیه سازی برای تیم ملی و اسکوچیچ ، اجازه ندن تیم ملی با اسکوچیچ موفق بشه
  • عباسعلی سعادت IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 1
    به نظر بنده آنهایی که می خواهند سرمربی را تغییر دهند بیشتر به دنبال ناکامی تیم هستند و نگران این هستند که مبادا تیم در جام جهانی با اسکوچیچ موفق شود. اسکوچیچ همان طور که تیم در حال حذف را مقتدرانه به جام جهانی برد در جام جهانی هم حتماً دست به کار بزرگی خواهد زد و از مرحله گروهی صعود خواهد کرد. از مردم فهیم می خواهم که کمپین حمایت از سرمربی فعلی را راه بیندازند و در صورت امکان در مقابل فدراسیون تجمع برگزار کنند. چون آدم شاخ در می آورد که این چه بازی است که اینها راه انداخته اند.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    با توجه به اتفاقات پیش آمده همین الان باختیم. بد هم با ختیم به خودمون
  • حسین IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    هدف انتخاب سرمربی ایرانیه مثل تیم والیبال. بقیش جنگ زرگریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس