کاری به منتقدان مغرض نداشتیم/ مردم پشت‌مان را خالی نکردند

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: دست تک تک مردم را می‌بوسم که در بدترین شرایط و باخت‌ها تیم ملی را تنها نگذاشتند.

به گزارش مشرق، میلاد عبادی پور با ابراز خرسندی از حمایت مردم از تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: از تمام بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم و مهم‌تر از این‌ها از مردم عزیز ایران که در برد و باخت‌ها پشت تیم ایران را خالی نکردند، ممنونم. در تمام این مسابقات با تیم ملی همراه بودند دست تک تک این مردم را می‌بوسم که در بدترین شرایط و باخت‌ها تیم را تنها نگذاشتند و امیدوارم تا به این جای کار بخش کوچکی از لطف آن‌ها را جبران کرده باشیم.

وی افزود: از ابتدا هم کاری به منتقدان مغرض والیبال نداشتیم و دشمن را در بیرون از ایران می‌دیدیم در حالی که دشمن داخل ایران بود. حتی اگر الان قهرمان المپیک هم می‌شدیم باز همین منتقدان می گفتند این اتفاق شانسی بود. با این افراد کاری نداریم همان طور که در گذشته هم با این نقدها کاری نداشتیم. جا دارد حتی از آن‌ها تشکر کنیم که اگر این منتقدان نبودند شاید این اتفاقات سال‌های اخیر برای والیبال رخ نمی‌داد. تشکر ویژه از آنها دارم به خاظر اینکه این انگیزه را به بازیکنان دادند تا با تلاش صد درصدی اکثر مسابقات را ببریم و خوب پیش رویم.

عبادی‌پور با تاکید بر این‌که بازیکنان بدون توجه به حرف‌ها بهترین اتفاق ممکن را رقم زدند، تصریح کرد: از همان ابتدا هم می‌دانستیم که تیم جوانی داریم و برای کسب تجربه بازی می‌کنیم. خداراشکر که این کسب تجربه باعث خوشحالی مردم شد و جوانان تیم ایران بیشتر از روزهای گذشته پیشرفت داشته باشند و بهترین خودشان باشند.

وی در خصوص افزایش تجربه بازیکنان با توجه به دیدارهای دشواری که پشت سر گذاشته‌اند، گفت: هرچه تجربه کسب کنید باز هم بی تجربه هستید. نه در ورزش؛ حتی در زندگی شخصی هم همین طور است شاید اتفاقاتی رخ دهد که پیش از آن برای کسی رخ نداده باشد. حتی اگر در مرحله نهایی ببازیم و حذف شویم باز هم می‌گویم دم تک تک بازیکنان گرم که تا اینجا صبوری به خرج داده و صد درصد توان خود را در تمام بازی‌ها گذاشتند. هرچند که مصدومیت‌های جزیی داشتند اما دم همه شان گرم که پشت تیم را هیچ گاه خالی نکردند و توان خود را گذاشتند. به آن‌ها تبریک می‌گویم چون نشان دادند روز به روز پیشرفت می‌کنند. امیدوارم پیشرفت‌شان ادامه‌دار باشد.

کاپیتان تیم ملی والیبال با تاکید بر این‌که مهم نیست در مرحله نهایی چه اتفاقی رخ می‌دهد، گفت: مسلما برای پیروزی به مرحله نهایی خواهیم رفت اما تا به این جا بد جلو نرفته‌ایم و برای شخص من صعود امروز بهترین اتفاق ممکن بود. به خاطر اینکه همان اول هم می دانستیم که برای کسب تجربه وارد این مسابقات شدیم. نباید با بردهای اخیر انتظار بیش از حد از تیم داشته باشیم. تاکنون خوب پیش رفته‌ایم و امیدوارم این اتفاقات خوب برای تیم و مردم ایران ادامه‌دار باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    دستتون درد نکنه ، خیلی خوب بود یکی از عوامل موفقیت والیبال ، دور بودن از حاشیه بوده است . لذا خودتون را همچنان از حواشی دور نگه دارید
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    ماشاءالله به تیم والیبال سرفراز کشورمان و کاپیتان با درک و شعور بعنوان نماینده تیم یکدست و با همت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس