تماس مسئولان فدراسیون با بازیکنان پس از انتشار بیانیه‌های مجازی/ برند ایرانی برای پوشاک تیم ملی

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص اختلاف بین بازیکنان و شرایط موجود تیم ملی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در خصوص شرایط نگران‌کننده تیم ملی و اختلاف بین بازیکنان اظهار داشت:‌ برای افرادی که در فضای رسانه‌ای با برخی تحرکات و اقدامات با پیام‌هایی که موثق نیست موضوعی را انتشار می‌دهند و این موضوع تبدیل به بحث اول فوتبال می‌شود متأسفم.

وی افزود: به هر حال این اتفاق افتاد، فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه تنها مرجع تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم ملی هستند. در این مورد ساز و کاری تعریف شده که از قبل هم بوده و آن استفاده از نظرات کمیته فنی و کارشناسان است. جمع‌بندی و برآیند نظرات بر این است تا این لحظه تغییری اتفاق نیفتد اما نکات و نظرات افراد بالاخره شنیده می‌شود و مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد. این به این معنی نیست که وقتی شما نظری را می‌شنوید حتما آن را پذیرفته‌اید یا اقدام کرده‌اید. مهمترین موردی که برای ما قطعی است و به آن پایبند هستیم؛ هر کدام از تیم‌های ملی در بهترین شرایط بتوانند در رویدادهای مختلف شرکت کنند و تیم انسجام خوبی داشته باشد. در مورد تیم ملی بزرگسالان و رویداد مهمی که پیش‌رو است، مهمترین مسأله این است که تیم در بهترین شرایط حضور پیدا کند و نتایج درخشان بگیرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش اسکوچیچ به بحث برکناری‌اش و دودستگی بازیکنان: هیچ قصدی برای واگذاری جایگاهم ندارم!

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد:‌بر همین اساس تصمیماتی که می‌گیریم مبتنی بر دیدگاه‌های فنی، برآوردها علمی، بررسی تهدیدها و فرصت‌ها و معایب و مزیت‌های هر انتخابی است که می‌خواهیم انجام بدهیم. حالا این انتخاب می‌تواند تغییر یا عدم تغییر باشد. آنچه که الان جمع‌بندی هیأت رئیسه فدراسیون است بر عدم تغییر است اما اطلاعات و داده‌هایمان را بر اساس دیدگاه‌های مختلف مدام به روز می‌کنیم یعنی کمترین فرصت را برای به روز کردن اطلاعات از دست نمی‌دهیم این کار را برای همه تیم‌های ملی انجام می‌دهیم تا بهترین تصمیمات را بگیریم. اینکه برخی این مسائل را به داخل تیم ملی می‌برند اصلاً شکل حرفه‌ای نیست. در فوتبال چنین چیزی سابقه نداشته و نمی‌تواند روی خوشی داشته باشد.

اصولی گفت:‌ البته از دیروز با تماس‌ها و گفت‌وگوهایی که انجام شد و مذاکراتی که صورت گرفت، این فضا مدیریت شد. ان‌شاءالله به این مسائل دامن زده نمی‌شود. همه ما خادم و سرباز تیم ملی هستیم برای اینکه بتوانیم در این رقابت مهم نقش خودمان را ایفا کنیم هر کسی وظیفه خودش را باید به درستی انجام بدهد. وظیفه عضو هیأت رئیسه، سرمربی تیم و بازیکنان معلوم است. بهتر است برای اینکه یک چهره حرفه‌ای از خودمان در افکار عمومی و در طول تاریخ به جا بگذاریم، هر کسی نقش خودش را به درستی انجام بدهد. به هر حال خیلی از ما در فضای بین‌المللی فعالیت و حضور داریم و در آن فضا مورد قضاوت قرار می‌گیریم که تا چه حد نقش‌مان را به درستی انجام دادیم. از مداخله در سایر نقش‌ها و در واقع پا در کفش دیگران کردن باید دوری کنیم. در فضایی شخصیت حرفه‌ای خودمان را شکل دادیم که مورد پسند استانداردها و عرف معمول است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی و در مورد اینکه البسه تیم ملی از چه شرکتی تهیه می‌شوند، گفت: در کمیسیون معاملات فدراسیون بر اساس امتیازها شرایط و مباحث مختلف، به یک برند ایرانی رسیدیم. جمع‌بندی و صورتجلسه شده فکر می‌کنم امروز موضوع اعلام شود شرکت مجید جمع‌بندی است که در کمیسیون معاملات نهایی و صورتجلسه شده است و فکر می‌کنم به این شرکت هم امروز توسط دبیرکل ابلاغ می‌شود. ان‌شاءالله پک آن برای ارسال به فیفا و تأییدیه نهایی ارسال می‌شود و در نهایت بحث رونمایی از پیراهن تیم ملی هم انجام می‌دهیم. زمان آن در حال بررسی است و امیدوارم قبل از شروع ماه محرم بتوانیم در یک روز مناسب این بحث را داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس