کد خبر 1396785
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
گوشی شیائومی

پس از درخشش شیائومی ۱۲ اس اولترا، حالا نوبت به رونمایی از نسل جدید گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۲ رسیده است. اما این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش مشرق، شیائومی چند سال پیش از نخستین گوشی تاشو خودش به نام Mi MIX Fold رونمایی کرد و حالا خبر می‌رسد که این کمپانی در حال کار روی نسل دوم گوشی انعطاف‌پذیر خودش است. اکنون گزارش جدیدی از سوی Digital Chat Station منتشر شده که به مشخصات و ویژگی‌های کلیدی گوشی شیائومی میکس فولد ۲ اشاره می‌کند تا بعد از عرضه گوشی جذاب شیائومی ۱۲ اس اولترا با نخستین دوربین ۱ اینچی جهان، ببینیم باید انتظار چه موبایل منعطفی را از شیائومی داشته باشیم.

اطلاعات جدیدی از گوشی تاشو شیائومی +عکس

شیائومی MIX Fold ۲ که با کدنام zizhan و شماره مدل ۲۲۰۶۱۲۱۸C در دست توسعه است، به یک نمایشگر اصلی ۸ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی مجهز است و طراحی تاشو دو جهته را ارائه می‌:ند.

پنل نمایشگر LTPO به کار رفته روی این گوشی هوشمند رزولوشن ۲.۵K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد. این کمپانی همچنین تلاش کرده تا حد ممکن، چین‌خوردگی وسط نمایشگر ۸ اینچی تاشو گوشی خودش مشخص نشود. ناگفته نماند که در زیر قاب آن هم شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هستیم. بنابراین گوشی تاشو جدید شیائومی، یک محصول پرچمدار است.
 

اطلاعات جدیدی از گوشی تاشو شیائومی +عکس

بر اساس گزارش‌هایی که از گوشه و کنار شنیده می‌شود، شیائومی میکس فولد ۲ از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب بیرونی خودش استفاده می‌کند که توسط شرکت لایکا طراحی شده و قادر به فیلمبرداری Dolby Vision HDR است. در این سیستم دوربین همچنین از چیپ تصویربرداری اختصاصی Surge C۱ توسعه یافته توسط خود شیائومی استفاده شده است.

پیش از این ادعا شده بود که این گوشی تنها کمی ضخیم‌تر از یک پورت شارژ است؛ این یعنی انتظار داریم گوشی تاشو جدید شیائومی باریک‌تر از سایر رقبای خود باشد. احتمالاً طی هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز کند.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس