ایران پیشرفت خوبی داشت

سرمربی تیم والیبال اسلوونی گفت: از چهار هفته پیش تیم ایران را زیر نظر داشتم و آن‌ها در این مدت پیشرفت خوبی داشتند.

به گزارش مشرق، مارک لبدوف پس از شکست شاگردانش مقابل ایران اظهار داشت: بازی سختی داشتیم؛ البته که بازی بسیار مهمی بود و نقش اساسی در صعود به مرحله بعدی این مسابقات داشت. هر دو تیم سعی داشتند با انگیزه بالایی در این مسابقه بازی کنند.

وی افزود: در ست اول هر دو تیم، والیبال را در سطح بالایی ارائه کردند. در این ست توانستیم سرویس‌های بسیار قدرتمند تیم ایران را به خوبی کنترل کنیم. همچنین در بخش سرویس نیز عملکرد خوبی داشتیم و سرویس های خوبی را روانه زمین تیم ایران کردیم.

لبدوف تصریح کرد: در عین حال فکر می‌کنم سه فرصت در توپ های برگشتی را از دست دادیم ولی از توپ های اول خود به خوبی استفاده کردیم. پیروزی در ست نخست به ما بسیار نزدیک بود و همانطور که مشاهده کردید ۲۶ بر ۲۴ نتیجه ست را واگذار کردیم. در ادامه فکر می کنم کمی ار انرژی خود را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی در پایان گفت: تیم ملی ایران امروز بسیار عالی بازی کرد. آن‌ها را از چهار هفته پیش در برزیل تحت نظر داشتیم. پیشرفت خوبی داشته‌اند و فرم خود را ارتقا داده‌اند. همچنین تواستند در مقابل تیم لهستان به پیروزی برسند که اصلا کار آسانی نیست. در مجموع بازیکنان ایران والیبال خوبی ارائه می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    4 0
    دقیقا
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 0
    لهستان رو می‌بره از ایتالیا و ژاپن می‌باره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس