به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آمریکانا فیلمی از موضع‌گیری جالب کریستی نوم، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت داکوتای جنوبی درباره سقط جنین دختر ده ساله منتشر کرد.

"چرا وقتی همه دارن به طور گسترده درباره این دختر ده ساله که مورد تجاوز قرار گرفته حرف میزنن، هیچکس درباره اون فرد وحشی که به این دختر تجاوز کرده چیزی نمیگه؟ چرا کسی درباره اصلاح این وضعیت حرفی نمیزنه؟"

کریستی نوم و بسیاری از فرمانداران جمهوری‌خواه، بحث درباره دادن یا ندادن مجوز قانونی، برای سقط جنین این دختر ده ساله را کاری بی‌فایده قلمداد می‌کنند و موضع‌گیری آنها اغلب ناظر به جلوگیری از رخ دادن این گونه حوادث است.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 1
    کشور چشم دل سیرها هم تجاوز داره اقا اگر تازه جنس مخالف دیگر برایت جذابیت نداشته باشه و دیدن زن ومرد برایت یکی باشه پس تازه اول بدبختی ادمه چون هورمونهای ان فرد خاصیت خود را از دست داده است طبیعت انسان نسبت به جنس مخالف واکنش داره ولی با جنبه بودن را نیاز دارد واگر کسی جنس مخالف و جنس موافق برایش یکی است به روانشناس مراجعه کندزیرا هوای نفس مانند روزه شکم به خودسازی نیاز دارد اگر انها چشم ودل سیر بودن این همه خانه فساد با مجوز قانونی در ان کشورها است پس چرا باز از این رفتارها رامیکنند رفتار جنسی یک نیاز فطری برای ادامه حیات است پس هیچ وقت چشم ودل ادم سالم سیر نمی شود همانطور که از زیاد خوردن اب وغذا تا اخر عمر سیر نمیشویم پس عقل خود را دست یک عده عقده ای تازه به دوران رسیده سوسول مامانی از همه بدتر ندهید اینها پاش بیفته از همه بدترند فقط شعار میدهند که اظهار فضل کنند
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      1 1
      مرگ بر امریکا
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    5 1
    سیطره مردان روی زنان در دنیای غرب روز به روز بیشتر می‌شود.
  • طاهری IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    8 1
    اصلاح طلبا ؟؟!! شاید «این مسائل در آمریکا حل شدست» ؟!
  • سینا AU ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 1
    زنده باد دین ما،که سقط جنین رو فقط فقط منوط به این کرده،که مادر جانش در خطر باشه،اونم دکتر باید تا ساعت ها پاینی تلاش خودش رو بکنه!. چرا که سوراخ سمبه ها، که منافقین و کفار می تونن به کمک اون به نیات شوم خود برسن،رو به خوبی بلد است! تجاوز عمل بسیار زشتی،که در واژه نمی کنجه! اما قبلش، بی حجابی و بدنمایی کردن! بسیار زشتتره،که عامل اصلی عمل بعدی یعنی تجاوز نیز است!. لعنت به دست کثیفی که نوازد پاک معصوم یا فرزند مظلوم انسانی رو در شکم مادرش! به قتل برسونه! لعنت ابدی بر کسانی که چنین ظلم بزرگی انجام میدهند! خدا ریشه و همه کسانی که حامی اینکه را هستن،را نیست و نابود کند. جهنمایان چه کارهای وحشتناک روی زمین میکردن،و خود نیز از ان غافل بودن...! روز قیامت خواهند فهمیدی! بخوبی!
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    10 1
    پس آزادی چشم مدل سیری نمیاره آقایاخاتم غربگدا
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    العجل یا مهدی ______ اللهم عجل لولیک الفرج _______ حتی مردم کشور ثروتمند امریکا هم شدیدا به کمک منجی نیاز دارند. خدایا امسان ها رو یا ظهور مهدی فاطمه کمک کن
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 0
    ده ساله!!!!!!!مگه اونجا چشم و دل سیر نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 1
    چونکه همانهایی که به وی تجاوز کرده اند در آمریکا حکومت می کنند و شخص شما را هم اگر آنها اجازه نمی دادند نمی توانستید انتخاب و حتی کاندیدا شوید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس