کد خبر 1396357
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
برنامه «نقد سیما» ساخته می‌شود

معاون سیما در ادامه سفر خود به کرمان و دیدار با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اعلام کرد که با تأکید رئیس سازمان صدا و سیما درصددیم تا برنامه‌ای با مضمون «نقد سیما» راه‌اندازی کنیم.

به گزارش مشرق، محسن برمهانی معاون سیما در جمع استاندار و جمعی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرد.

استاندار کرمان از معاون رسانه ملی خواستار روایت درست و به جا از ظرفیت‌های مختلف استان کرمان در زمینه‌های صنعتی، گردشگری کشاورزی، ورزشی و مذهبی شد و در این زمینه اعلام آمادگی و همکاری کرد. 

حضور فعالانه‌تر رسانه ملی با توجه به وجود فضای مجازی و اینترنت، پوشش‌ مطلوب‌تر بازی‌های لیگ برتر از جمله خواسته‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بود. 

محسن برمهانی هم در این نشست گفت: نیروهای رسانه‌ای به عنوان سربازان حاج قاسم تمام تلاش خود را برای تولید محتوای فاخر از ظرفیت های انسانی و خدادادی این استان به کار خواهند بست.

وی با بیان اینکه رسانه ملی معرفی چهره‌های به نام و برجسته ملی را وظیفه خود می‌داند، افزود: وجود سرمایه‌های انسانی ارزشمند این استان فرصت مناسبی برای معرفی و الگوسازی‌شان به خصوص در بین نسل جوان از طریق شبکه‌های ملی است.

معاون سیما با اشاره به تشکیل ستاد دائمی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در سیما خاطرنشان کرد: رسانه به لحاظ کمّی و کیفی در معرفی و ترویج این مکتب به عنوان یک تکلیف مستمر می‌پردازد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان: رویکرد صداوسیما در دوره جدید مثبت است  

معاون سیمای رسانه ملی در ادامه سفر به دیار کریمان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار رویکرد جدید سازمان صدا و سیما را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید برای معرفی آنها برنامه‌ریزی داشت.

محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی نیز در این دیدار گفت:در این سفر با ظرفیت‌های هنری، سرمایه‌های فکری و جبهه فرهنگی استان از نزدیک آشنا شدیم و امیدواریم این سفر دستاوردهای خوبی برای شبکه‌های سراسری داشته باشد.

 معاون سیما در دیدار فعالان جبهه‌ فرهنگی انقلاب استان کرمان: نیازمند یاری هستیم حتی با یک نقد منصفانه 

معاون سیما در نشست با جمعی از فعالان جبهه‌ فرهنگی استان کرمان گفت: همه باید بدانیم برای کمک به ارتقای صداوسیما به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی رسانه ای کشور مسئولیت داریم و این یاری می‌تواند حتی در قالب نقدی منصفانه و دلسوزانه باشد.

معاون سیما افزود: با تأکید رئیس سازمان صداوسیما، درصددیم برنامه‌ای با مضمون «نقد سیما» راه‌اندازی کنیم.

برمهانی با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های جبهه فرهنگی در استان ها ،گفت: باید با ارزیابی صحیح از این ظرفیت‌ها و طراحی سازوکاری عملیاتی برای نیل به اهداف رسانه، از آن در قاب رسانه ملی استفاده کرد و بهره برد.

وی با بیان اینکه همه رخدادها محدود به جفرافیای پایتخت نیست، افزود: باید از جای جای کشورمان و وقایع آن باخبر باشیم و اگر بخواهیم نگاه کلان و عادلانه داشته باشیم، این سفرها و دیدارهای چهره به چهره می‌تواند به شناسایی ظرفیت‌ها کمک شایانی کند، نگاه همه ایران باید در رسانه ملی نمود و ظهور داشته باشد تا منجر به  تغییر حال  آنتن شود. 

در این جلسه برخی از فعالان جبهه‌ فرهنگی انقلاب استان کرمان و مدیران شبکه‌های افق و دو سیما نیز به بیان نکات و انتظارات خود پرداختند.

 بازدید از مجتمع صنعتی و معدنی مس سرچشمه رفسنجان، پایان بخش سفر دو روزه محسن برمهانی معاون سیما و اعضای شورای مدیران این معاونت به استان کرمان بود.

در سفر معاون سیمای رسانه ملی به کرمان، اعضای شورای مدیران این معاونت میثم مرادی مدیر شبکه یک سیما، حامد بامروت نژاد مدیر شبکه دو سیما، حسین شاهمرادی مدیر شبکه چهار سیما، علی عبدالعالی مدیرشبکه آموزش، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن، سیدسلیم غفوری مدیر شبکه افق، سیدمحمدرضاخوشرو مدیر شبکه نسیم، محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید، محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت، محسن یزدی مدیر شبکه مستند، حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز صبا، کوروش مفاخری رئیس مرکز طرح و برنامه، حسین فراهانی نیک مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت، مرتضی حسیبی طاهری مشاور اجرایی و رئیس دفتر معاون، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما و سیاوس عقدایی مدیر رسانه‌های نوین، حضور داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس