کد خبر 1396300
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

منابع فلسطینی از یورش دوباره ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع داخلی فلسطین گزارش دادند که ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز پنجشنبه به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

خبرگزاری وفا فلسطین به نقل از این منابع داخلی نوشت: شهرک نشینان صهیونیست از طریق دروازه مغربی با حمایت نظامیان اشغالگر اسرائیل به مسجدالاقصی یورش بردند و در صحن مسجدالاقصی رفتارهای تحریک‌آمیزی انجام دادند.

رسانه‌های فلسطین نیز چهارشنبه گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از شب گذشته اقدام به حمله به شهرک سلواد در رام‌الله (کرانه باختری) کردند و طی آن شمار زیادی از فلسطینیان را بازداشت کردند.

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل در حمله به منطقه جنین، یک جوان فلسطینی به‌نام «رفیق ریاض غنام» را به شهادت رساندند.

این درحالی است که فعالان و نهادهای فلسطینی خواستار حضور گسترده شهروندان در نماز صبح و نماز جمعه مسجدالاقصی و ضرورت حضور مرتب و اعتکاف برای مقابله با طرح‌های رژیم صهیونیستی علیه این مکان مقدس اسلامی شدند.

فعالان فلسطینی اعلام کردند که این اقدام بهترین راه مقابله با یهودی سازی و طرح‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی است.

همچنین شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس نیز خواستار حضور گسترده در مسجدالاقصی به منظور مقابله با یورش‌های مکرر به این مسجد شد.

نیروهای مقاومت فلسطین درباره تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی و یورش‌های مکرر به مسجدالاقصی هشدار داده‌اند. مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده که در واکنش به هرگونه تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی»، آماده ورود به میدان نبرد با تل آویو است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس