پرسپولیس هندوانه در بسته نخرد/ بازگشت تمیروف اشتباه است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشت تمیروف یک اشتباه بزرگ است و باید یک بازیکن تراز اول به خدمت بگیریم.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری روز پنجشنبه در گفت‌وگویی در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: بازیکنانی که جذب شده همه نفرات خوب و امتحان پس داده‌ای هستند و با این نفرات امیدواریم بهترین اتفاقات رخ دهد و با این نفرات منتظر روزهای خوب هستیم.

وی افزود: همیشه در نقل و انتقالات یا پول نبود، یا پنجره بسته بود، یا مدیرعامل نداشتیم و یا مربی معلوم نبود که یارگیری صورت بگیرد، خلاصه همیشه یک مشکلی بود. امسال خدا را شکر کار را خوب استارت زدند و نفرات خوبی هم داریم تا دوباره تیم به صدر جدول بازگردد.  برخی اوقات اول فصل مشکلات بود اما امسال بر خلاف همیشه همه چیز سر جایش است و منتظر هستیم تا نتایج این کار خوبی که تا الان صورت گرفته را در تیم ببینیم.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد اینکه نفرات جذب شده،‌ می‌توانند در تیم موفق شوند، تاکید کرد: علیرضا بیرانوند که در سال‌های اخیر ثابت کرده بهترین ایران است و الان هم در حالی بازگشته که یک تجربه اروپایی هم به او اضافه شده است. سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم همین شرایط را دارد. دانیال اسماعیلی‌فر و گلسیانی و سعید صادقی هم از بهترین‌های لیگ قبل بودند.

وی تاکید: پیش از این نفراتی بودند که در تیم‌هایشان جزو بهترین‌ها بودند اما در پرسپولیس نتوانستند به روزهای خوبشان بازگردند. برای مثال همین رضا اسدی که آخرین این گزینه‌ها بود. روی صحبت من با بازیکنی مثل سعید صادقی است. پرسپولیس با گل‌گهر و یا پدیده فرق دارد و بازیکن باید تمام توانش را در راستای موفقیت تیم بگذارد تا هواداران را راضی کند.

پرسپولیس هندوانه در بسته نخرد/ بازگشت تمیروف اشتباه است

انتظاری ادامه داد: در سال گذشته یکی از مشکلات اصلی تیم شرایط دروازه‌بان‌ها بود که اوضاعشان ثبات نداشت. یک بازی خوب بودند سه بازی بد. همین مساله باعث شد قهرمان نشویم. مشکل دیگر خط حمله تیم بود. هنوز به یک مهاجم شش دانگ نیاز داریم. به نظر من به جای اینکه سه بازیکن ۲۰۰ هزار دلاری بگیریم یک بازیکن یک میلیون دلاری بگیریم که برایمان کار در بیاورد.

انتظاری تاکید کرد: در فوتبال ایران مهاجمانی سر تر از مهدی عبدی و حامد پاکدل نداریم اما واقعا برای موفقیت باید یک مهاجم تراز اول جذب کنیم.

پیشکسوت سرخپوشان در رابطه با جذب کاسیانو که پرسپولیس علاوه بر پول او باید پول رضایتنامه باشگاه پرتغالی را هم پرداخت کند، تاکید کرد: به یک مهاجم خارجی خوب نیاز داریم اما نه بازیکنی که هندوانه در بسته است. من رزومه او و تعداد گل‌های او را دیدم. چندان چنگی به دل نزد. نمی‌شود روی بازیکن اینچنینی ریسک کرد.

وی گفت: باید واقع بین باشیم. با ۳۰۰ هزار دلار بازیکن تراز اول را که نمی‌توانیم جذب کنیم. بهتر است به جای اینکه بازیکنی مثل تمیروف و کاسیانو بگیریم ، یک بازیکن خوب بیاوریم. کاری که استقلال کرد. آنها دیاباته، یامگا، تیام و چنین نفراتی را آوردند که برایشان خوب کار دراوردند. به بازیکنی مانند ابراهیم توره نیازمندیم که هر وقت در زمین باشد گل بزند.

انتظاری در رابطه با بازگشت تمیروف تاکید کرد: ‌شوخی‌اش هم خوب نیست. وقتی او نتوانسته خوب باشد چرا دوباره باید به او فرصت بدهیم. نگاه کنید ما چند وقت پیش یک بازیکن مانند استوکس آوردیم که الان نامش را می‌آورم مو به تنم سیخ می شوم. او آمد و ۱۰ روز در تهران ماند و رفت آخر سر هم پنجره را بست. واقعا چرا به جذب چنین بازیکنانی تاکید داریم؟ در این شرایط از بازیکنان امید بیاوریم که بهتر است.ریسکش هم کمتر است.

وی تاکید کرد: الان زمان هست . چرا باید عجله کرد؟باید ببینیم و سر فرصت مهاجمی بیاوریم که برای ما موفق ظاهر شوند و گل بزنند.

پرسپولیس هندوانه در بسته نخرد/ بازگشت تمیروف اشتباه است

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس