کد خبر 1395957
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
لکسوس

لکسوس ES ۲۰۲۳ با به‌روزرسانی‌های تکنولوژی و کابین برای بازار اروپا معرفی شد.

به گزارش مشرق، این سدان میان سایز در فیس لیفت جدید خود به دنبال بهبود تجربه کاربری در کابین و همچنین ارائه تجهیزات رفاهی بیشتری بوده است. لکسوس ES برای مدل ۲۰۲۳ خود از اکثر ویژگی‌های سال قبل خود سود برده است. این سدان اجرایی دارای سیستم مولتی‌مدیای بهتر با واکنش‌های سریع‌تر، کارکرد روان‌تر و دسترسی به عملکردهای بیشتر خواهد بود. همچنین ناوبری مبتنی بر فضای ابری نیز وجود دارد که از دستورات صوتی بهتر برخوردار بوده و از اپل کارپلی بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. متأسفانه کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی مجبور به استفاده از ارتباط سیمی و فیزیکی با سیستم اطلاعات سرگرمی ES ۲۰۲۳ خواهند بود.

معرفی لکسوس ES ۲۰۲۳ فیس لیفت +عکس

ناوبری مبتنی بر فضای ابری نیز اطلاعات زنده از ترافیک جاده‌ای را در اختیار کاربر خواهد گذاشت. از جمله اطلاعات ناوبری می‌توان به قیمت سوخت و فضاهای پارکینگ اشاره کرد. دستیار “هی لکسوس” نیز به دستورات صوتی از جمله جملاتی همچون “من سردم است” واکنش نشان می‌دهد. لکسوس ماژول ارتباط داده‌های این خودرو را نیز به‌روز کرده و ES هم‌اکنون می‌تواند به اینترنت وصل شود. این امر به سدان لکسوس اجازه می‌دهد تا از سرویس تشخیص از راه دور و همچنین برنامه گوشی هوشمند لکسوس لینک استفاده کند. با استفاده از این سیستم می‌توان از راه دور درب‌ها را باز/بسته کرد، چراغ‌های هشدار را روشن نمود و سیستم تهویه را بر اساس تنظیمات شخصی راه‌اندازی کرد.

معرفی لکسوس ES ۲۰۲۳ فیس لیفت +عکس

لکسوس ES ۲۰۲۳ همچنین از کنسول مرکزی بهبود یافته‌ای سود می‌برد. دیگر خبری از تاچ پد نیست و هم‌اکنون یک جفت نگه‌دارنده فنجان جای آن را گرفته‌اند. شارژ بی‌سیم نیز بیرون از جعبه کنسول قرار دارد و پورت‌های USB در دسترس هستند. به این موارد باید آپشن رنگ کابین شنی آمونیت جدید را نیز اضافه کرد. لکسوس تریم جدید ES F اسپرت دیزاین را نیز برای بازارهای اروپایی معرفی می‌کند که از رینگ‌های ۱۹ اینچی، ۱۰ رنگ بدنه، ۴ آپشن کابین و نشان‌های F اسپرت دیزاین در نزدیکی گلگیرها سود می‌برد. تولید ES ۲۰۲۳ از ماه آگوست شروع خواهد شد. فعلاً مشخص نیست که این فیس لیفت برای نسخه آمریکایی ES نیز ارائه خواهد شد یا خیر.

معرفی لکسوس ES ۲۰۲۳ فیس لیفت +عکس

منبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 0
    این خبرا رو برای کیا میزارید؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس