کد خبر 1395820
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
واژگونی اتوبوس

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: اتوبوس کوهدشت- مشهد بصورت دربستی کرایه شده و پاسگاه های بین راهی استان لرستان هم تاییدیه حرکت آن را صادر کرده اند.

به گزارش مشرق، فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: حادثه ساعت دو بامداد روز سه شنبه، پس از شش ساعت از زمان حرکت، در انتهای حوزه استان لرستان و در ابتدای حوزه راهداری استان مرکزی در محور بروجرد - اراک اتفاق افتاد.

وی افزود: راننده بدلیل مشاهده نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس پس از عبور از چندین سرازیری، تلاش کرد اتوبوس را در گریزگاه پیش از پیچ های انتهایی سرازیری مسیر متوقف کند که در انتهای شیب راه با خاکریز برخورد می کند و در نتیجه اتوبوس واژگون شد.

به گفته مدیرکل دفتر ایمنی سازمان راهداری، در این سانحه دو نفر فوت کرده و ۱۰ نفر از مصدومان نیز راهی بیمارستان شدند.

مهریاری افزود: اتوبوس ۵۷ سرنشین داشته که سه نفر راننده و دو نفر خدمه و بقیه مسافر بودند ضمن اینکه اتوبوس ۴۴ صندلی داشته و بقیه سرنشینان، با توجه به گزارش های استانی، کودک بوده اند که بلیتی هم بابت آنها فروخته نشده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه پاسگاههای بین راهی استان لرستان هم این موضوع را کنترل نکرده و اعمال قانون نشده و تاییدیه حرکت اتوبوس صادر شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس