کد خبر 1395746
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
لیگ ملت‌های والیبال| دریافت کننده‌ها، امتیازآورترین‌های ایران شدند

دریافت کننده‌های تیم ملی والیبال کشورمان امتیازآورترین بازیکنان ایران مقابل لهستان شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل لهستان، میزبان هفته سوم این پیکارها قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد.

مردان والیبال ایران در ست اول و چهارم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ مغلوب لهستانی شدند که از حمایت ۱۵ هزار تماشاگر برخوردار بودند، اما تیم ایران در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۷ حریف خود را شکست داد و ۱۴ امتیازی شد.

در این مسابقه امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان توانست به تنهایی ۲۱ امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ایران را به خود اختصاص دهد. پس از وی میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی کشورمان ۱۸ امتیاز به دست آورد و نقش تعیین کننده‌ای در ثبت این پیروزی داشت.

در تیم لهستان هم بارتوش کورک موفق به کسب ۲۳ امتیاز برای تیمش شد، اما نتوانست مانع از شکست لهستان شود. بدنورژ هم در این مسابقه ۱۷ امتیاز برای عقاب‌ها کسب کرد.

برنامه بازی‌های ایران در هفته سوم به شرح زیر است:

پنج‌شنبه، ۱۶ تیرماه

ایران - ایتالیا؛ ساعت ۱۶:۳۰

جمعه، ۱۷ تیرماه

ایران - اسلوونی؛ ساعت ۱۹:۳۰

شنبه، ۱۸ تیرماه

ایران - صربستان؛ ساعت ۱۹:۳۰

نتایج دیدارهای مرحله گروهی در یک جدول محاسبه خواهد شد و در پایان مرحله مقدماتی هشت تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای تعیین مقام اول تا هشتم به مصاف یکدیگر بروند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 1
    نمیدونم عبادی پور چطور کاپیتان شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس