کد خبر 1395120
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنس اول نوشت:

آلمان قصد دارد سالی یک بار اجازه تغییر جنسیت و نام را بدهد

دولت آلمان قصد دارد به افراد اجازه دهد تا جنسیت و نام خود را یک بار در سال در دفاتر ثبت احوال تغییر دهند؛ کودکان 14 ساله و بالاتر نیز میتوانند در صورت مخالفت والدین، از دادگاه بخواهند که نظر آنها را رد کند.

در اینصورت «خوداظهاری» یا خود تعیینی جایگزی قانون تراجنسی موجود میشود که 40 سال قدمت داشته است. 

«قانون تراجنسی» موجود، که در سال 1981 اجرایی شد، در حال حاضر افراد را ملزم می‌کند بعد از ارزیابی متخصصین، تصمیم دادگاه برای تغییر جنسیت را دریافت کنند.

منتقدان به قانون جدید میگویند تغییر جنسیت و نام تنها با فشار دادن یک انگشت، چیزی نیست که جدی بودن تمایل به تغییر را تضمین کند. 

به عقیده آنها وقتی میدانیم که احساسات خوشایند یا ناخوشایند افراد نسبت به دختر یا پسر بودنشان، از عوامل مختلف محیطی تأثیر میپذیرد، مشروعیت دادن به احساسات و حالات روانشناختی زودگذر، بی شک مرزهای جنسیتی را درهم شکسته و جامعه را به هرج و مرج خواهد کشاند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    12 24
    چه جالب
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    35 6
    سقوط آزاد علنی و رسمی. هدف همه اینگونه اقدامات جنسی در اروپا و آمریکا ، اسیر کردن کودکان و نسلهای جدید در چنگال شیطان هست تا همگی شیطانی بشن و تعداد یاران شیطان زیاد بشه. لعنت بر رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم انگلیس و رژیم فرانسه و رژیم آلمان و رژیم سعودی که حلقه اصلی ظلمِ سازمان یافته و سیستماتیک و همچنین فسادِ سازمان یافته و سیستماتیک در جهان امروز هستن.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج ____سد ایسیلو‌‌ نباید باشد. ______ ترکیه مثل‌ یزید، فرات را بست.‌ ترکیه‌ با شخصِ امام‌حسین ع وارد یک‌جنگ شده است. ___ فرات را دوباره بسته اند هل من ناصر ینصرنی‌
  • مهدی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    9 0
    اون از قانونی شدن ازدواج با محارم در فرانسه این از آلمان، امریکا هم بهتر از اینها نیست، عجب طویله ای است غرب، خوش به حال عاشقان طویله کثیف اروپا و امریکا خخخخ
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    4 0
    وقتی کشورت تحت اشغال باشه همین میشه! امریکا و غرب همیشه،وقتی یک کشوری مثل کره،تایلند،المان واوکراین .. رو تحت اشغال قرار میدن. خار ترین ها رو میارن روی کار! کشورشون رو غرق در بی بندباری ها میکن! ..
  • CA ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    6 0
    خل شدن دیگه زدن به سیم آخر. این چیزا روح آدم رو اقناع و آدم رو سیر نمیکنه مثل آب شور تشنه تر میکنه و مثل باتلاق هست. مشکل جای دیگه هست.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    کل قوانین غرب، مردم را به پرتگاه هم جنس بازی سوق می دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس