محمدی: چطور ۸۰ هزار دلار کم‌تر به منشا دادید و در مس ماند؟

معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه سقف قرارداد را رعایت کرده است.

به گزارش مشرق، محمد محمدی، درباره شرایط پرسپولیس در نقل‌وانتقالات اظهار کرد: به لطف خدا در بازار نقل‌ و انتقالات خوب و منطقی پیش رفتیم و بر اساس نیازهای کادر فنی فعالیت کردیم. ما سعی داشتیم نفراتی که مد نظر آقای گل‌محمدی است را جذب کنیم. البته ما نفرات خوبی خودمان داریم که هر تیمی آرزو دارد یکی از این نفرات را به خدمت بگیرد. فکر می‌کنم منطقی کار کردیم و توانستیم نفرات مد نظر کادر فنی را جذب کنیم و امیدوارم باقیمانده نفرات را با همین رویه جذب کنیم که کادر فنی دغددغه‌ای از این بابت نداشته باشد.

وی درباره آخرین وضعیت انتقال کاسیانو هم گفت: پروسه انتقال کاسیانو طولانی شد، چرا که او تحت قرارداد باشگاه ویزلای پرتغال بود و باید ابتدا رضایت این باشگاه را می‌گرفتیم و بعد با خودش مذاکره می‌کردیم. مذاکرات خوب پیش رفت و الان کارهای اداری را انجام می‌دهیم که بتوانیم ظرف روزهای آینده کارهای انتقال کاسیانو را انجام بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به غیر از کاسیانو مهاجم خارجی دیگری جذب خواهد کرد یا نه؟ گفت: فعلا نه، چون تیم ما مهاجمان خوبی دارد، هم مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار داریم و می‌توانند به ما کمک کنند. آن‌ها کسب تجربه کرده‌اند و امسال مهاجمان ارزنده لیگ خواهند بود. البته همه این مسائل به اعلام نیاز کادر فنی بستگی دارد. در صورتی که کادر فنی بازیکنی را بخواهد ما برای جذب او مذاکره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر محسن بنگر درباره خریدهای پرسپولیس

معاون باشگاه پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد باشگاه پرتغالی برای جذب مهدی عبدی جدی است یا خیر؟ گفت: پیشنهادی به دست ما رسیده اما ما برای انتقال یک بازیکن همه جوانب را در نظر می‌گیریم. یعنی هم به منافع بازیکن و هم به منافع باشگاه فکر می‌کنیم. آقای گل محمدی تصمیم گرفته‌اند که مهدی عبدی در پرسپولیس بماند یعنی عملا انتقال او به پرتغال منتفی است.

وی درباره این که آیا در نقل و انتقالات، بازیکنی بود که پیشنهاد دستمزد ۲۳ میلیارد تومانی داده‌ یا خیر؟ گفت: تا دل‌تان بخواهد از این اعداد شنیده‌ایم. همه از تیم‌های دیگر چنین پیشنهاداتی دارند. اصلا در توان باشگاه ما نیست که چنین اعدادی بپردازد. البته با توجه به این که ما شرکت بورسی هستیم بابت هر ۱۰۰۰ تومان که هزینه می‌کنیم باید جواب بدهیم. متاسفانه در نقل و انتقالات شاهد رقابت ناسالمی هستیم. بازیکنی می‌آید با پرسپولیس با مبلغ بسیار کمی مذاکره می‌کند و بعد می‌بینیم با یک مبلغ خیلی بیش‌تر با یک تیم دیگری قرارداد بسته است. متاسفانه رویه درستی را نمی‌بینیم. برخی هم می‌آیند از جلوی باشگاه پرسپولیس رد می‌شوند و می‌گویند از پرسپولیس پیشنهاد داریم و برای خود بازار گرمی می‌کنند. برخی باشگاه‌ها هم پول‌هایی که این بازیکنان می‌خواهند را می‌دهند و قرارداد می‌بندند. متاسفانه شاهد رقابت سالمی در نقل و انتقالات نیستیم. ما بودجه محدودی داریم و نمی‌توانیم بیش‌تر از آن هزینه کنیم. با باشگاه‌هایی رقابت می‌کنیم که اعداد و ارقام نجومی به بازیکنان پرداخت می‌کنند.

محمدی درباره اظهارات علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان که عنوان کرده بود این باشگاه با گادوین منشا ۸۰ هزار دلار کم‌تر از پرسپولیس قرارداد بسته است گفت: علی علیزاده از دوستان خوب من است و بسیار فرد با شخصیتی است اما از او من یک سوال دارم. در این دوره زمانه و با این مشکلات اقتصادی که ۱۰۰۰ تومان هم ۱۰۰۰ تومان است آیا بازیکنی که به‌خاطر گرفتن دلار به ایران آمده است آیا با پیشنهاد ۸۰ هزار دلار کم‌تر به مس رفسنجان می‌پیوندد؟ اگر ما ۸۰ هزار دلار بیش‌تر می‌دادیم آیا منشا در مس می‌ماند؟ پس این صحبت ایراد دارد و درست نیست. این تیم مس که پول بیش‌تری به منشا داده نه پرسپولیس.

او ادامه داد: مذاکرات ما با منشا در حدی بود که نصف پیشنهاد باشگاه مس را به او دادیم و در نهایت هم با او به توافق نرسیدیم. ما بودجه محدودی داریم و بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند واقعا دلی آمده‌اند. ما خیلی کم‌تر از سایر باشگاه‌ها به بازیکنان‌مان پول دادیم. آن‌ها به‌خاطر اسم پرسپولیس به این تیم آمده‌اند.

معاون باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره قانون سقف قراردادها و این که آیا پرسپولیسی‌ها با این قانون موافق هستند یا خیر؟ هم گفت: هر قانونی بگذارند به آن احترام می‌گذاریم. البته مس رفسنجان و استقلال گفته‌اند که مخالف سقف قرارداد هستند. البته تجربه شخصی من می‌گوید ما در اجرایی کردن این قانون خوب کار نکرده‌ایم. باشگاه‌هایی که خصوصی هستند و بودجه‌شان در اختیار خودشان است پول بیش‌تری پرداخت می‌کنند اما باشگاه‌هایی که زیرمجموعه دولت هستند مثل ما بودجه مشخص داریم و همه چیز واضح است، نمی‌توانیم هر عددی را پرداخت کنیم. این که سقفی بگذارند اما یک شرکت خصوصی بیاید و بگوید من عدد بیش‌تری می‌خواهم بدهم کار درستی نیست. خاطرم هست سالی که من بازیکن داماش بودم این تیم خصوصی اداره می‌شد و آن زمان هم که سقف قرارداد وجود داشت، این تیم‌ها راهکاری پیدا می‌کردند و سقف را دور می‌زدند. این موضوع طبیعی است. سقف قرارداد با پولی که بازیکن دریافت می‌کند متفاوت است. سقف قرارداد بسیار خوب است اما به شرطی که همه رعایت کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 1
    همانطور که شما ۲۰ دادید و گفتید دیگران از مابیشتر میدهند اما ما اون و گرفتیم
    • آریا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      0 0
      باشه تو خوبی زالزالک.
    • آریا IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      1 0
      شما ۲۰ دادید؟ اون یکی بیشتر میداد؟ چی میگی 😅 با کی کار داری؟؟؟؟ تازه کامنت گذاشتن یاد گرفتی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس