کد خبر 1395009
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
بله سیلوا به بارسلونا

هافبک پرتغالی منچسترسیتی اعلام کرد که می‌خواهد قدمی برای امضای قرارداد با بارسا بردارد و این موضوع را با گواردیولا مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا به دلیل شرایط اقتصادی نامناسبی که دارد به خوبی می داند که خرید «برناردو سیلوا» و متقاعد کردن منچسترسیتی اصلا آسان نخواهد بود اما این موضوع که هافبک پرتغالی خود قدم برداشته و بله را گفته است، باعث شده توپ در زمین بارسا انداخته شود.

سیلوا که مهره کلیدی برای پپ گواردیولا محسوب می‌شود، به «خورخه مندس» ایجنت خود، اتمام حجت کرده که می‌خواهد فصل آینده برای بارسا بازی کند. اما مشکلات زیادی وجود دارد که سیلوا باید بر آن‌ها غلبه کند از جمله اینکه قرارداد او در سال ۲۰۲۵ با منچستر به پایان می‌رسد و  توانسته در آخرین فصل ۵۰ بازی رسمی انجام دهد که در آنها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است.

به همین دلیل منچسترسیتی برای وی مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد این در حال است که پیشنهاد بارسا ۴۰ میلیون یورور است. به همین دلیل به نظر نمی‌رسد قرارداد نقل و انتقال سیلوا به زودی بسته شود. هر چند نقطه عطفی وجود دارد و آن هم درآمد حاصل از فروش فرنکی دی یونگ است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس