کد خبر 1394704
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
ستاره مغضوب بارسلونا در راه عربستان

میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی تحت قرارداد با بارسلونا در مسیر انتقال به النصر عربستان قرار دارد.

به گزارش مشرق، پس از پایان قرارداد قرضی میرالیم پیانیچ با باشگاه بشیکتاش در فصل گذشته، این باشگاه ترکیه ای علاقمند به ادامه همکاری با این بازیکن تنها پس از انجام ۲۰ بازی نبود و البته باشگاه بارسلونا نیز تمایلی به حفظ این هافبک ندارد. میرالیم پیانیچ در برنامه های ژاوی هرناندز برای فصل آینده قرار نداشته و سرمربی جوان بارسلونا نیز این موضوع را به این بازیکن اطلاع داده است.

در حالیکه هنوز تیمی از اروپا به صورت جدی برای خرید میرالیم پیانیچ وارد عمل نشده، نشریات اسپانیایی خبر از احتمال انتقال این بازیکن به لیگ عربستان داده اند. رودی گارسیا قرار است با قراردادی دو ساله هدایت تیم النصر عربستان را بر عهده بگیرد. سرمربی سابق رم، لیون و مارسی پس از یک سال دوری از مربیگری، راهی لیگ عربستان شده و به نظر می رسد سالانه نیز  ۵.۶ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. حالا رودی گارسیا خواهان همکاری با میرالیم پیانیچ شده و به نظر باشگاه عربستانی نیز مشکلی با نهایی کردن این انتقال ندارد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم هلندی در فهرست فروش بارسا

رودی گارسیا معتقد است میرالم پیانیچ می تواند گزینه بسیار خوبی باشد و این سرمربی فرانسوی در دوران حضور در رم با این بازیکن کار کرده بود. در واقع پیانیچ در ابتدا زیر نظر گارسیا به شهرت رسید و در ادامه به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های سری آ راهی یوونتوس شد. از زمان انتقال اوور بانگا به الشباب در سال ۲۰۲۰، احتمالا رفتن میرالیم پیانیچ به النصر مهم ترین انتقال لیگ عربستان خواهد بود. النصر فصل گذشته در لیگ عربستان سوم شده بود، اما این باشگاه می‌خواهد برای قهرمانی در فصل آینده رقابت کند. 


 
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس