کد خبر 1394656
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
واقعیت ماجرای حضور کی روش و مهدوی کیا در تیم ملی عراق در گفت و گو با فارس

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق در گفت و گو با فارس نسبت به گزینه بودن کارلوس کی روش و مهدی مهدوی کیا برای هدایت تیم ملی این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق که اخیرا با این تیم عنوان نایب قهرمانی جام کشورهای عربی را بدست آورد در گفت و گویی از گزینه بودن کارلوس کی روش و مهدی مهدوی کیا برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق خبر داد.

در همین رابطه برای جویا شدن از واقعیت ماجرا به سراغ یکی مسئولان فدراسیون فوتبال عراق رفت.

«محمد عماد» مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال عراق در پاسخ به این سوال که کارلوس کی روش تا چه اندازه به نیمکت این نیم نزدیک شده اظهار داشت: همیشه این شایعات مطرح است. از زمانی که کارلوس کی روش به تیم ملی مصر نرفته بود فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی پیشنهادی به این مربی ارسال کرد ولی کی روش پاسخی به این پیشنهاد فدراسیون عراق نداد.

واقعیت ماجرای حضور کی‌روش و مهدوی‌کیا در عراق

وی افزود: ما به عنوان منبع رسمی اطلاع رسانی از فدراسیون فوتبال عراق تاکید می کنیم هیچ چیز به صورت ۱۰۰ درصد در زمینه کارلوس کی روش و حضورش در تیم ملی عراق وجود ندارد. اخبار مطرح شده در حد گمانی زنی های رسانه ای است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق ادامه داد: از طرف دیگر باید به شما اطلاع بدهم که فدراسیون فوتبال عراق در این فکر است که سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید از یک کشور باشند تا هماهنگی خوبی بین دو تیم صورت بگیرد. در همین رابطه فدراسیون فوتبال با گزینه هایی از مدرسه فوتبال پرتغالی و اسپانیایی تماس هایی داشته است و کارلوس کی روش هم جزو مدارس پرتغالی به شمار می آید ولی نمی توانم به صورت رسمی مذاکره با کی روش را تایید کنم.

واقعیت ماجرای حضور کی‌روش و مهدوی‌کیا در عراق

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق در زمینه گزینه بودن مهدی مهدوی کیا هم این طور واکنش نشان داد: نه اصلا این خبر صحت ندارد. پیش از این گفتم فدراسیون فوتبال به دنبال مربیانی از مدرسه فوتبال آمریکای جنوبی و اروپا است. مطرح شدن نام مهدوی کیا در کنار تیم ملی تنها شایعه رسانه ها است. به نظرم موفقیت کادرفنی ایرانی تیم ملی فوتسال مردان و بانوان عراق باعث مطرح شدن چنین شایعاتی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس