کد خبر 1394602
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: ‏شاید پیام این تصویر و دست این دختر نوجوان لبنانی این باشد که به همه دنیا بگویید که تمام تلاش های شما برای تضعیف حجاب به نتیجه نمی رسد.

هرچقدر هم که با ما بجنگید، ما همچنان متعصب و پایبند به دین خواهیم ماند.

پیام مهم این دختر نوجوان لبنانی به دنیا +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نیما IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    59 4
    حجاب ارزش زن را حفظ می کند و از تبدیل او به کلاییی بی ارزش جلوگیری می کند نهی از منکر ویا امرزه معروف باید با زبان خوش باشد با سبک های تندورهای همچون اکبر پونژ سبک های طالبان بیست سال پیش به نتیجه نمی رسد همنطور که در قرآن تصریح کرده که اگر پیامبر عبوس خشمگین بود مردم از دور پراکنده می شدند پس چون مهربان خوش برخورد با انسانیت بود مردم گرده درآمده بودند بسیاری از بانوان بی حجاب با برخورد درست کار فرهنگی باحجاب شدند البته با اجبارهم مخالف نیستم ولی اگر کار فرهنگی هم میخواهیم بکنیم چرا در مورد رشوه اختلاس اینها نکنیم ؟
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      31 7
      نه عزیز من. اگر فکر کرده ای قرار است برای اجرای قانون فقط با زبان خوش مردم را توجیه کرد در اشتباه هستی. کرونا ثابت کرد حتی اگر همه مردم بدانند جانشان در خطر است تا زور نباشد ماسک نمی زنند. همانطور که تا زور نیامد نه کمربند ایمنی بستند و نه خود را بیمه کردند. اصلا برای همین است که نیاز به پلیس و سختگیری داریم. کار طالبان کاملا درست است.
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      0 0
      کوتاه بیاییم بایدتاامریکابرویم که ازادی شده حمله به حقوق شهروندی طرف ازصبح تاشب دنبال مخدروولگردی وبی ناموسی ومست کردنه
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    18 1
    احسنت مهمتر از استدلالهای ناموسی، این پایبندی به دین و تعبد به شریعته که ارزشمنده؛ دلیل اصلی حجاب و مته به خشخاش گذاشتن مومنین در رعایت این جزئیات هم همینه، نه اون استدلالهای شکلاتی و آبنباتی.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    14 37
    اولاً این دختر لبنانی یکی از طرفداران حزب الله وابسته به ایران است، دوماً در تمامی کشورهای اسلامی قانونی به نام حجاب اجباری وجود ندارد و مردم این کشورها در انتخاب نوع پوشش آزاد هستند. سوماً، کار این دختر طرفدار حزب الله را به اسم تمام لبنانی ها ننویسید، خود لبنانی ها در انتخاب پوشش خود آزاد هستند و هیچکس آنها را به داشتن حجاب اجبار نکرده است. اجبار مردم به نوع پوشش، باعث دوری مردم از دین می شود.
    • ایرانی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      34 6
      اولاً حجاب در اسلام از ضروریات دین است و منکر آن مسلمان نیست چرا که قرآن صراحتاً در مورد کسانی که بعضی احکام را قبول میکنند و برخی دیگر را نمی پذیرند به تندی خطاب کرده و خود پیامبر(ص) نیز قبایلی که برخی به شرط مستثنی شدن از انجام برخی احکام حاضر به مسلمان شدن بودند رو نپذیرفت لذا برادر من اگر واقعاً مسلمانی که حجاب از ضروریات دین است و قانون مملکت ما هم بر مبنای اسلام وضع شده نه چیز دیگر اگرم اعتقادی به اسلام نداری که هیچ
    • سرباز وطن IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      0 1
      آخه خانوم یا آقای محترم چرا نمی خواهید درک کنید حجاب برای امنیت یک زن در جامعه است
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    17 1
    خدا مقام کمنظیری بهشون عطا کنه.
    • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      3 0
      آمین
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    آفرین احسنت
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    یکی از دلایل بدحجابی در جوامع اقتصاد محور، حل مشکلات و مقبولیت اجتماعی است. یک دختر زیبا حتی اگر محجبه هم باشد خواستگار دارد اما دختران نازیبا مجبورند برای جبران زشتی خود به خودارایی و بدحجابی روی اورند که این رفتار پس از ازدواج هم طبق عادت ادامه می یابد. انچه موجب مصونیت زن میشود، حجاب نیست بلکه طرز فکر و رفتار وی و اطرافیان میباشد و الا مواردی اتفاق می افتد که ممکن است زن برهنه شود و جامعه منحرف و گرسنه جنس مخالف ، چنین صحنه هایی را هرگز ازدست نمیدهند.
  • حسن حسینی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    رحمه الله علی والدیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس