به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در اولین دقایق صبح امروز، در تماس تلفنی با آقای جباری نمایندهٔ محترم مردم شریف بندر بلنگه، بستک و پارسیان که در منطقه هستند، پیگیر وضعیت مردم مناطق زلزله زده استان هرمزگان و نیازهای اساسی این مناطق بودم؛ ایشان و سایر نمایندگان استان پیگیری های لازم را انجام خواهند داد که در اسرع وقت همه دستگاه‌های خدمت رسان که در منطقه حضور دارند، بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را به آن ها ارائه کنند.

همچنین در تماس های جداگانه با وزیر کشور و نیز رئیس جمعت هلال احمر موارد لازم برای تسریع در انجام اقدامات مربوط به اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان را مورد تاکید قرار دادم. با توجه به گرمای شدید و شرجی بودن هوا در منطقه، مردم زلزله زده که محل زندگی شان تخریب شده، باید هرچه سریع تر در کانکس های مجهز، اسکان داده شوند و چادر که اسکان اضطراری است به هیچ وجه در این شرایط آب و هوایی مناسب نیست. 

همچنین از کمیسیون عمران مجلس نیز خواستم تا در سریع ترین زمان ممکن با حضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله زده و نظارت میدانی بر اقدامات انجام شده توسط دستگاه های خدمت رسان، گزارش فنی و نظارتی خود را به صحن مجلس ارائه کند. 

از خداوند متعال برای درگذشتگان زلزله در استان هرمزگان، رحمت و مغفرت و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت دارم؛ نیروهای امدادی کشور و ظرفیت نظارتی مجلس، به طور کامل بر امدادرسانی و اسکان سریع زلزله زدگان این مناطق معطوف شده است.

تماس تلفنی‌ قالیباف با وزیر کشور درباره مناطق زلزله‌زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    امدادرسانیدر حال انجام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس