پرداخت ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تاکسیرانان پایتخت

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: براساس امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری تهران و این صندوق، مقرر شد بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تاکسیرانان پایتخت پرداخت شود.

به گزارش مشرق، نعمت‌اله رضایی در مراسم امضای تفاهم‌نامه این صندوق با شهرداری تهران اظهار داشت: این تسهیلات ارزان قیمت برای خرید خودرو ون جهت استفاده تاکسیرانان است، به همین منظور مدت بازپرداخت اقساط این تسهیلات نیز ۶۰ ماهه خواهد بود.

رضایی خاطرنشان کرد: متقاضیان از طریق سازمان تاکسیرانی شهر تهران به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند و فرآیند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات آنها نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز سابقه حمایت صندوق کارآفرینی امید از تاکسیرانی شهر تهران را شاهد بودیم که برای نوسازی ۱۰ هزار تاکسی شهر تهران برنامه‌ریزی و اقدامات اساسی انجام شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: امیدواریم در راستای امضای این تفاهم‌نامه شاهد ارتقای کیفیت حمل و نقل همگانی و سهولت خدمت‌رسانی به شهروندان خوب تهرانی باشیم.

 این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و بهبود ناوگان تاکسیرانی، میان صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران و با حضور نعمت‌اله رضایی و مجتبی شفیعی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران منعقد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس