بی توجهی به یک وعده/ کاهش زمان صدور پروانه شاید وقتی دیگر!

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر گفت:در رابطه با مهلت صدور پروانه ساخت به شهرداری تهران تذکراتی داده ایم اما هنوز عملیاتی نشده است.

به گزارش مشرق، اردیبشهت ماه سال جاری بود که شهردار تهران اعلام کرد در تلاش است تا میانگین صدور پروانه را که از ۱۰ ماه تا بیش از یک سال طول می‌کشد به دو ماه برساند و وعده داد که این موضوع تا آخر خرداد ماه محقق خواهد شد.

پس از شهردار تهران حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در صحن شورای شهر حاضر شد و بار دیگر اعلام کرد که از خرداد ماه زمان صدور پروانه را به دو ماه خواهیم رساند.

با وجود تأکیدات مدیران شهرداری تهران مبنی بر صدور کاهش زمان پروانه ساخت اما با وجود به اتمام رسیدن ماه خرداد و گذشت ۱۱ روز از تیر ماه هنوز این امر محقق نشده است.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به عدم تحقق وعده شهرداری تهران برای صدور دو ماهه پروانه ساخت در خرداد ماه گفت: شورای شهر در رابطه با این موضوع تذکرات متعددی داده است.

وی ادامه داد: قویاً تاکید می‌کنیم شهرداری نسبت به کاهش زمان صدور پروانه اقدام کند و لایحه مورد نظر و طرح کاهش و صدور پروانه و تسهیل فرایند ها را به شورای شهر ارائه دهد.

عباسی با بیان اینکه متأسفانه با وجود تأکیدات بسیار هنوز هیچکدام از اقدامات انجام نشده است گفت: مهلت شهرداری تهران تمام شده است به شهرداری تهران اعلام می‌کنم و تذکر می‌دهم در این مسیر گام‌های جدی بردارد و این امر را محقق کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس