عکس| بمب اصلی استقلال از برزیل می آید/ پیشنهاد رسمی آبی ها به اولین گزینه خارجی ساپینتو

رسانه برزیلی مدعی شده که استقلال یک بار دیگر به سراغ ژان کارلوس رفته است. هافبک برزیلی که در زمستان گذشته هدف اصلی نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی بود.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات زمستانی سخت به دنبال تقویت تیم خود به خصوص در بخش تهاجمی بود. به همین دلیل از میان بازیکنانی که به سرمربی استقلال معرفی شدند، او خواستار جذب ژان کارلوس هافبک تهاجمی تیم نائوچیکو برزیل بود که در سری بی این کشور عنوان بهترین هافبک فصل را از آن خود کرده بود.

این بازیکن که قراردادش را تا سال ۲۰۲۴ با نائوچیکو تمدید کرده بود، به شدت مورد توجه استقلال قرار گرفت و مذاکرات جدی بین طرفین نیز انجام شد اما در نهایت رقم درخواستی تیم برزیلی برای صدور رضایت نامه ژان کارلوس چیزی نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار بود و به همین دلیل آبی پوشان از جذب این بازیکن منصرف شدند.

اما حالا و در روزهایی که استقلال در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته است، مدیران باشگاه در نظر دارند با یک خرید خوب خارجی، عقب افتادن در بازار را جبران کنند. ژان کارلوس همان گزینه ای است که جذب او می تواند یک بار دیگر محبوبیت مصطفی آجورلو را نزد هواداران افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

مدافع برزیلی از استقلال جدا شد؟ +عکس

وب سایت ge.globo در خبر تازه ای به قلم ژائو دی آندراده نتو مدعی شده که آبی ها یک بار دیگر به سراغ هافبک برزیلی رفته اند. او برای مطلب خود تیتر "ژان کارلوس پیشنهادی جدید از ایران دریافت می کند و نائوچیکو مذاکرات را بررسی می کند" انتخاب کرده و نوشته است که این هافبک مجددا پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری از استقلال دریافت کرده و هیئت مدیره نائوچیکو در حال بررسی این موضوع است.

عکس| بمب اصلی استقلال از برزیل می آید/ پیشنهاد رسمی آبی ها به اولین گزینه خارجی ساپینتو

در ادامه این خبر آمده است: دوران ژان کارلوس در نائوچیکو ممکن است به پایان برسد. پنج شنبه گذشته این هافبک ۳۰ ساله و یکی از بازیکنان اصلی باشگاه پرنامبوکو (لقب نائوچیکو) در سه فصل اخیر، مجدداً از سوی ایران و باشگاه استقلال پیشنهادی دریافت کرد که در ابتدای سال میلادی نیز کارلوس علاقه نشان داده بود.

به هر حال، پیشنهاد اولیه همان پیشنهاد قبلی است: ۶۰۰ هزار دلار (حدود ۳.۱ میلیون رئال برزیل) برای حقوق اقتصادی بازیکن. به گزارش ge.globo، هیئت مدیره نیز در حال تهیه یک پیشنهاد متقابل است.

استقلال چند روز پیش اقدام به جذب ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی کرد که در سال ۲۰۲۰ هدایت واسکودوگاما را برعهده داشت. این مربی قصد دارد یک یا دو بازیکن برزیلی را برای این تیم به خدمت بگیرد. پیشنهاد دستمزد باشگاه ایرانی بیش از دو برابر مبلغی است که ژان کارلوس در حال حاضر در نائوچیکو دریافت می کند. دیویدسون اندروز، مدیربرنامه این هافبک در تماس با ge.globo، از اظهار نظر درباره پیشنهاد جدید استقلال خودداری کرد.

عکس| بمب اصلی استقلال از برزیل می آید/ پیشنهاد رسمی آبی ها به اولین گزینه خارجی ساپینتو

در ماه آوریل و در آستانه بسته شدن اولین پنجره نقل و انتقالات فوتبال ملی برزیل، باشگاه اسپورت رسیفه که در سری بی برزیل حضور دارد، خواهان جذب ژان کارلوس بود و به این بازیکن رقمی بین ۳ تا ۳.۵ میلیون رئال برزیل پیشنهاد کرد که این پیشنهاد توسط هیئت مدیره نائوچیکو رد شد.

اگر توافق بین نائوچیکو و استقلال انجام شود، بازی روز شنبه مقابل گرمیو نووریزونتینو، در هفته شانزدهم سری B، می تواند نشانه خداحافظی ژان کارلوس از نائوچیکو باشد.

این بازیکن که در سال ۲۰۱۹ به خدمت گرفته شد، در مجموع ۱۳۵ بازی برای نائوچیکو انجام داد و ۳۵ گل به ثمر رساند. علاوه بر این، او ۲۲ پاس گل نیز داد. این هافبک امسال با هفت گل بهترین گلزن نائوچیکو در این فصل است.

ژان کارلوس در سال ۲۰۱۹ به همراه نائوچیکو به عنوان قهرمانی سری C دست یافت و دو بار نیز در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ عنوان قهرمانی جام ایالتی پرنامبوکانو را به دست آورد. او امسال و پس از اخراج در دیدار برابر ریترو با داور مسابقه خانم دبورا سسیلیا درگیر شد که این مسئله منجر به محرومیت ۱۰ جلسه ای او از حضور در جام ایالتی پرنامبوکانو سال بعد شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس