کد خبر 1393906
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید درب اتاق فرمانداران و مدیران به روی مردم باز باشد، گفت: تحت فشار هیچ فرد و گروهی فرماندار تغییر نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فیروزکوه امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، دیگر مسئولان و جمعی از مردم در محل مصلای نماز جمعه شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

منصوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر فیروز کوه ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید اداره امور به جوانان واگذار شود تا برای انقلاب کادرسازی صورت گیرد، بنابراین باید بدنه بخشداران و فرمانداران از افراد جوان باشند تا حداقل دو دهه از این تجربه استفاده کنند.

استاندار تهران تصریح کرد: هدف گذاری مقام معظم رهبری، تمدن سازی است در این مسیر خودسازی و جامعه سازی نیاز است و در مسائل مدیریتی و اجرایی عدالت اجرا شود، همچنین با وحدت و همدلی مسئولان و مردم کارها به پیش می‌رود.

منصوری در مورد تغییر و تحول فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به مصلحت شهرستان این امر را تصمیم مدیریتی برشمرد و اینکه تحت فشار هیچ گروه و فردی این کار صورت نگرفته،   بلکه بر مبنای مصلحت شهرستان این اقدام انجام شده است.

حیدری منش فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه از امروز کارخودرا شروع کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    1 0
    شفاف سازی کنین
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 1
    استاندار باکو باید تغییر بکنه
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      0 0
      نادان...خیلی نسوز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس