کد خبر 1393031
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
زمان بازگشت ساپینتو به استقلال مشخص شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال تهران که بعد از امضای قرارداد با این تیم به کشورش سفر کرده بود به احتمال زیاد اواسط هفته آینده در تهران خواهد بود.

به گزارش مشرق، «ریکاردو ساپینتو» دوم تیرماه با حضور در یک نشست مطبوعاتی قرارداد خود را با تیم فوتبال استقلال تهران به امضا رساند. وی پس از امضای این قرارداد به پرتغال سفر کرد تا شرایط لازم برای اسکان در تهران را فراهم کند. قرار بود ساپینتوی پرتغالی اواخر هفته جاری به تهران سفر کند تا تمرینات آبی‌پوشان را زیر نظر داشته باشد، اما اکنون خبر می‌رسد که وی به احتمال زیاد ۱۳ تیرماه به تهران راهی تهران خواهد شد.

البته ساپینتو بعد از سفر به پرتغال با مسوولان باشگاه استقلال در ارتباط بوده و گفته می‌شود که تمامی خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات با نظارت این مربی انجام شده است. همچنین وی دستورات لازم را برای تمدید قرارداد بازیکنان کنونی تیم قهرمان لیگ صادر کرده است.

تا کنون مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی و آرمان رمضانی تمدید کردند و این باشگاه در انتظار تصمیم رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری و امیرحسین حسین‌زاده است.

مدیرعامل و مسوولان باشگاه استقلال تهران در نظر دارند تا پیش از بازگشت این مربی به ایران دستیاران داخلی وی را انتخاب کنند. از پیروز قربانی، غلامرضا عنایتی و مجتبی جباری به عنوان دستیاران ساپینتو در کادر فنی یاد می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس