استعفای دسته‌جمعی نیروهای پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی

منابع عبری امروز سه شنبه از استعفای دسته جمعی نیروهای پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط سخت کاری و مشکلات معیشتی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی، پایگاه عبری روترنت امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد: در روزهای اخیر اخباری نگران کننده‌ای درباره وضعیت پلیس رژیم صهیونیستی، در پی موج استعفاهای اخیر در بین افسران پلیس و همچنین نیروهای گارد مرزی به گوش می‌رسد.

بنابراین گزارش، ۱۱۴ نفر از افسران گارد مرزی در سال ۲۰۲۱ استعفا دادند و از آغاز سال جاری تاکنون نیز ۷۱ افسر دیگر استعفا داده‌اند.

همچنین در میان نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی نیز از ابتدای سال جاری ۴۰۰ نفر استعفا دادند و پیش‌بینی می‌شود که این عدد تا پایان سال به ۱۰۰۰ نفر هم برسد.

پایگاه خبری روتر عنوان کرد که با این روند، شمار نیروهای مستعفی بیشتر از نیروهای تازه وارد پلیس بوده و همین مسئله موجب شده تا کوبی شبتای رئیس پلیس رژیم صهیونیستی به فکر کاهش مدت آموزش نیروها از ۷ ماه به تنها ۷ هفته باشد.

بنابراین گزارش، علت این پدیده به افزایش مشکلات و سختی‌های پیش روی پلیس به ویژه در ماه‌های اخیر که سرتاسر کرانه باختری و قدس شاهد تنش و درگیری بوده و همچنین کاهش حقوق و سطح معیشت این نیروها بازمی‌گردد.

گفتنی است دو روز پیش نیز، اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی (هستدروت) و اتحادیه رانندگان اتوبوس این رژیم در ساعات اوج ترافیکی، اعتصابی گسترده را برگزار کردند. علت اصلی این اعتصاب عدم موافقت با درخواست افزایش حقوق رانندگان و کارگران در اراضی اشغالی بود. رژیم صهیونیستی در ماههای اخیر با بحران‌های متعددی درگیر بوده که در نتیجه آن اعتراضات متعددی در سطح جامعه صهیونیستی شکل گرفته است. هفته گذشته نیز رسانه‌های صهیونیستی از آغاز اعتراضات معیشتی در شهرهای مختلف اراضی اشغالی در اعتراض به افزایش شدید قیمت کالا، مسکن و اجاره بها خبر دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 0
    صهیونیست ها برای دنیا وزندگی مادی به فلسطین آمدند ولی حالا همان دنیای شان جهنم شده است واصلا اعتقادی به شهادت جهان آخرت غیره ندارند شما تورات کنونی را نگاه کنید آیا یک آیه از معاد از آخرت در او است خیر چرا که تورات انجیل کنونی تحریف شده است
  • NL ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 0
    وزارت خانه اطلاعاتی کار و رفاه امور اجتماعی شون خوب کار نمیکنه وزارت کار برای سرکوب اتحادیه های کارگری ساختند ای صهیونیست ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس