به گزارش مشرق، مصطفی قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توییتی نوشت: در راستای حمایت از مستاجران، بانک مرکزی بخشنامه مربوط به وام ودیعه مسکن را ۱۰خرداد به بانک‌ها ابلاغ کرد.دستورالعمل نحوه معرفی متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی می‌بایست اعلام می‌شد که این موضوع امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان و.راه و مدیران مربوطه در بانک مرکزی نهایی شد.

با شیوه نامه‌ای که امروز وزارت راه و شهرسازی ارائه و قرار شد تا امروز نهایی و به شبکه بانکی ابلاغ شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز بزودی عملیاتی می‌شود.

در شورای پول و اعتبار پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شد بطوری که این تسهیلات در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در کلانشهرها ۷۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان تعیین و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

ابلاغ بخشنامه مربوط به وام ودیعه مسکن به بانک‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 0
    سودوام بانکی راپایین بیارین
  • حامد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    متاسفانه وام رو به پرسنل ادارات می دهند. خیل کثیری از متقاضیان و نیازمندان وام نیروهای جوان شرکتی هستند که امکان تهیه کسر زا حقوق ندارند. ولی بانک ها نهایت بی رحمی و ظلم را به این افراد روا می دارند. متاسفانه ما امکان فکر کردن به وام رو نداریم..... لطفا ترتیبی اتخاذ کنید که یک ایرانی که تا آخر عمرش هم ایرانه بتونه به اعتبار ایرانی بودنش وام بگیره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس