کد خبر 1392161
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با مهاجم جنجالی در لندن!

باشگاه پرسپولیس برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود ترفند جالبی در پیش گرفته است.

به گزارش مشرق، آنتونی استوکس مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با حکم کمیته وضعیت فیفا این باشگاه را به مبلغ ۸۶ هزار یورو محکوم کرد که عدم پرداخت این پول در موعد مقرر باعث شد تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بسته شود. این در حالی است که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده اما به دلیل همین مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فعلا قادر به ثبت قرارداد این بازیکنان نیست و برای این منظور باید در ابتدا بدهی استوکس پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام رسمی خرید مدافع گرجستانی از سوی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر به دنبال تهیه این پول از منابع مختلف بود و حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که مبلغ ۸۶ هزار یورو برای پرداخت به این بازیکن ایرلندی فراهم شده تا سرخ‌پوشان امیدوار به باز شدن پنجره این باشگاه در فصل نقل و انتقالات باشند.

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس نهایتا تا هفته آینده با پرداخت پول به استوکس باز می‌شود. گفته می‌شود این پول در لندن به استوکس پرداخت خواهد شد تا وکیل این بازیکن این مسئله را به اطلاع کمیته وضعیت فیفا رسانده تا پنجربه سرخ‌ها باز شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، تمرینات این تیم از ۹ تیرماه آغاز خواهد شد و بازیکنان جدید با حضور در دور جدید تمرینات کار خود را به صورت رسمی با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 0
    چی میکنه این ارث پدری بابامسعود!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس