نشست باقری با نمایندگان درباره آخرین وضعیت روند مذاکرات برجام

سخنگوی فراکسیون مستقلان جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با باقری کنی معاون سیاسی وزارت امور خارجه، درباره مذاکرات برجام را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدعلی محسنی بندپی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی از حضور باقری کنی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده کشورمان در مذاکرات برجام در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد.

وی افزود:در این جلسه رییس هیات مذاکره کننده کشورمان در برجام  درباره روند مذاکرات و سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورمان گزارشی به اعضای فراکسیون مستقلان ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس اظهار کرد:وی در ابتدای جلسه درباره سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران، بیان کرد:سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابتکار شکلی و نه محتوایی در روند مذاکرات است و ارتباطی به محتوای برجام ندارد.

محسنی‌بندپی ادامه داد: معاون سیاسی وزارت امور خارجه  در این نشست همچنین عنوان کرد که دولت سیزدهم پایبند به اصول است و تاکنون این مهم را اثبات کرده و در مسیرش ثابت قدم است؛ دولت تلاش کرده اقتصاد و معیشت را به برجام گره نزند.

وی اضافه کرد: باقری کنی در این جلسه مشترک تاکید کرد که نباید سیاست خارجی با نگاه‌های سیاسی درون کشور مخلوط شود وی همچنین در این جلسه تلویحا فرسایشی شدن مذاکرات را تایید کرد اما تاکید کرد این موضوع تحت کنترل هیات مذاکره کننده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلان خاطر نشان کرد: رییس هیات مذاکره کننده کشورمان در مذاکرات برجام    در مورد سوال اعضا در خصوص ایفای نقش برخی از واسطه‌ها گفت، معتقدم هر فردی درصدد تامین منافع خودش است بنابراین واسطه‌ها نیز به دنبال منافع خودشان هستند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:وی در خصوص سوال اعضای فراکسیون درباره زمان و اینکه آیا به طور کلی مذاکرات به نتیجه خواهد رسید، پاسخ روشنی به اعضا ارائه نکرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
    • پدی مغزفندقی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      0 1
      برادر شما جیبت پرهست وسودت توی تحریمه.ما ملت دیگه توان روغن۴۰۶هزاری و شیربطری۳۰هزاری و پراید۲۲۰میلیونی و...نداریم.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    1 0
    بابا جمع کنید این بساط برجام ومرجام رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس