کد خبر 1391907
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: عضو "کمیته رسانه دفتر رئیس جمهور" در دولت روحانی، اظهارات آقای رئیسی مبنی بر "توزیع کوپن در برخی کشورهای اروپایی" را زیر سوال برده و نوشته: "گشتم نبود، نگرد نیست".

در میزان دقت و تحقیق او همین بس که پس از تشییع مرحوم دعایی توییت زد: " رهبر معظم انقلاب از مرحوم دعایی تجلیل کردند؛ اما غیر از دولت اصلی، دولت سایه به رهبری سعید جلیلی هم غائب مراسم تشییع بودند".

این در حالی بود که یک جست و جوی ساده، از حضور "معاون پارلمانی رئیس جمهور، سخنگوی دولت، وزیر ارشاد، سخنگوی وزارت خارجه، و آقای وحید جلیلی معاون صدا و سیما" در مراسم تشییع خبر می داد!

اما درباره انکار توزیع کوپن در اروپا؛ ماکرون رئیس جمهور فرانسه یک ماه قبل، از "ارائه کوپن" به خانواده‌های فقیر در فرانسه برای کنار آمدن با نتایج اقتصادی بحران اوکراین خبر داد و گفت "می‌خواهم ضمانت‌های غذایی برای خانوارهای فقیر و طبقه متوسط ایجاد کنم".

پس از آن ه، فرانس ۲۴ و دیگر رسانه های فرانسوی خبر دادند "در پی تشدید بحران اقتصادی، دولت فرانسه تصمیم به توزیع کوپن‌ برای شهروندان گرفت. هدف، کمک به خانوارهای فقیر در بحبوحه افزایش قیمت ها است. بر این اساس، کوپن های ۵، ۲۰ و ۳۰ یورویی به شهروندان داده می‌شود".

تواضع و ادب و عقلانیت علمی در این است که انسان هنگام بی خبری، سکوت کند و اگر سوالی از او پرسیدند، آنگاه بگوید "نمی دانم". اما اگر برای رفتار های انتحاری، مامور و معذور باشد، یا بخواهد به هر قیمت دیده شود، لابد ناچار است معرکه بگیرد و شرمنده شود؛ البته اگر بداند شرم چیست.

‍ این همه گشتی، خسته نشدی؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    13 0
    ایت الله خمینی فرمودند ملاک زمان فعلی اشخاص است مسئولین باید ازاشرافیت ونجومیبگیری که رهبرهم اشاره فرمودباشفافیت جلوگیری کنن خداهمه راعاقبت به خیرکنه
  • سید IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    13 0
    گنجشک چه هست که کله و پاچه اش باشد!؟ شخص حسن روحانی چه اندازه آگاهی و اطلاعات داشت که توقع داشته باشیم یکی از اعضای هیئت رسانه ای دفترش آدم باسوادی باشد!؟
  • محمدایوب IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    7 0
    تن آدمی شریف است به جان ادمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت افساد طلبان در ظاهر مثل آدم هستند ودر باطن گرگهایی هستند تشنه قدرت
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    8 0
    ای ول
  • مجید IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    حرف درستی زده که بعضیها آتش گرفته اند؟؟!!!
  • ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 0
    اینها همان طرفی غش می کنند که منفعتشان آنجاست و اگر قرار است چیزی را نبینند و نشنوند و نگویند کور و کر و لال مصلحتی ! می شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس