کد خبر 1391732
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
مگان

شاسی‌بلند الکتریکی جدید رنو مگان ای-تک اکنون با قیمت‌های کمتر از ۳۶هزار پوند قابل سفارش است. اولین نمونه از این خودروی خانوادگی که رقیب پژو e-۲۰۰۸ و سیتروئن e-C۴ است.

به گزارش مشرق، نسخه ویژه لانچ ادیشن که مختص بریتانیاست، در صدر این محدوده قرار دارد. این خودرو دارای رینگ‌های آلیاژی ۲۰اینچی و تیغه F۱ طلایی در سپرها و همچنین سیستم صوتی هارمن کاردون و سیستم دوربین ۳بعدی با نمای اطراف است.

شاسی بلند جدید مگان الکتریکی +عکس

صرف نظر از تریم، همه نسخه‌های مگان ای-تک با یک پیشرانه الکتریکی یکسان عرضه خواهند شد که یک موتور الکتریکی ۲۱۵ اسب بخاری را با یک باتری ۶۰ کیلووات ساعتی ترکیب می‌کند و با یک بار شارژ مسافتی تا ۲۸۰ مایل را ارائه می‌دهد. باتری را نیز می‌توان تا ۱۳۰ کیلو وات شارژ کرد.

شاسی بلند جدید مگان الکتریکی +عکس

این موتور همچنین ۲۲۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که به مگان ای-تک اجازه می‌دهد در ۵/ ۷ ثانیه از ۰ تا ۶۲ مایل بر ساعت برسد. با این حال و در شرایطی که شتاب خودرو بسیار چشمگیر است، حداکثر سرعت فقط ۹۹ مایل در ساعت خواهد بود.

شاسی بلند جدید مگان الکتریکی +عکس

این موضوع نباید برای اکثر رانندگان بریتانیایی مطرح باشد، اما کسانی که قصد بازدید از آلمان را دارند ممکن است پیشرانه سریع‌تری بخواهند.

شاسی بلند جدید مگان الکتریکی +عکس

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس