کد خبر 1391724
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
اینستاگرام

اینستاگرام به زودی کاربران را ملزم می‌کند تا برای اثبات سن خود، یک ویدئوی سلفی بگیرند.

به گزارش مشرق، کاربران اینستاگرام، برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشند. اما برخی کاربران ممکن است از این قانون پیروی نکنند. در صورتی که سن خود را به اینستاگرام اعلام نکنید، این شبکه اجتماعی می‌تواند حساب شما را مسدود کند.

اوایل این هفته، اینستاگرام اعلام کرد که در حال آزمایش گزینه‌های جدیدی برای تایید سن کاربران هنگام ایجاد حساب کاربری است. پیش از این، کاربران برای تایید سن خود نیاز به بارگذاری مدارک هویتی در اینستاگرام داشتند.

این شبکه اجتماعی به زودی کاربران را ملزم می‌کند تا برای اثبات سن خود، یک ویدئوی سلفی بگیرند. این ویدئو با شرکت Yoti به اشتراک گذاشته می‌شود. هوش مصنوعی Yoti قادر است سن کاربران خود را در مدت ۲۰ دقیقه، بر اساس ویژگی‌های صورت آن‌ها تخمین بزند و پس از این کار ویدئوی ارسالی را حذف خواهد کرد.

قابلیت جدید اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران نوجوان نتوانند با تغییر سن به محتوای نامناسب دسترسی پیدا کنند. این پلتفرم، به نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله، تجربیاتی متناسب با سنشان ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های ارائه شده برای نوجوانان می‌توان به تنظیم حساب آن‌ها به حساب خصوص به صورت پیش فرض، جلوگیری از تماس ناخواسته بزرگسالانی که نمی‌شناسند و محدود کردن تبلیغات اشاره کرد.

"اریکا فینکل" مدیر مدیریت داده متا در یک پست وبلاگی اعلام کرد که در حال حاضر ویژگی‌های تأیید سن فقط برای گروه منتخبی از کاربران ایالات متحده ارائه می‌شود و به احتمال زیاد در آینده در دسترس تمام کاربران جهان قرار خواهد گرفت. گزینه دیگری که توسط اینستاگرام برای تایید سن کاربران در نظر گرفته شده است، تایید سه نفر دنبال کنندگان است. این سه نفر باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و حداکثر ظرف سه روز به درخواست شما پاسخ دهند.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    6 0
    جاسوسی جدیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس