کد خبر 1391682
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
چک

اردیبهشت ماه ۱۴۰۱،در کل کشور حدود۶/۳ میلیون فقره چک به ارزش بیش از ۲۷۴۲ هزار میلیارد ریال مبادله گردید که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۲۰/۹ درصد و ۴۹/۲ درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش مشرق، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱،در کل کشور حدود۶/۳ میلیون فقره چک به ارزش بیش از ۲۷۴۲ هزار میلیارد ریال مبادله گردید که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۲۰/۹ درصد و ۴۹/۲ درصد افزایش نشان می دهد.

در ماه مورد گزارش در استان تهران حدود ۲/۰ میلیون فقره چک به ارزشی بالغ بر ۱۳۶۶ هزار میلیلارد ریال مبادله شد.

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ،۴۹/۶ درصد از تعداد چک های مبادله ای کل کشور در سه استان تهران اصفهان و خراسان رضوی مبادله گردیده است که به ترتیب با ۳۱/۲ درصد ،۱۱/۱ درصد و ۷/۳ درصد بیشترین سهم را در مقایسه با سایر استان ها دارا بوده اند

بیشتر بخوانید:

تمهیدات جدید بانک مرکزی برای چک‌های زیر ۱۵میلیون تومان

 

در ماه مذکور ۶۲/۵ درصد از ارزش چک های فوق در سه استان تهران ۴۹/۸ درصد اصفهان ۷/۳ و خراسان رضوی ۵/۴ درصد مبادله گردیده است که بیشترین سهم را در مقایسه با سایر استان ها ادارا بوده اند.

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، در کل کشور حدود ۵/۷ میلیون فقره چـک بـه ارزشـی حـدود

۱۹۴۳ هزار میلیارد ریال مبادله گردید که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلـغ بـه ترتیب ۶/۷ درصـد و

۳/۳۱ درصد افزایش نشان میدهد در ماه مورد گزارش در استان تهران حدود ۲/۲ میلیون فقره چک به ارزشی بـیش از ۹۳۲ هزار میلیارد ریال مبادله گردید.

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، ۸/۴۷ درصد از تعداد چکهای مبادله ای کل کشور در سـه اسـتان تهران، اصفهان و خراسان رضوی مبادله گردیده است که به ترتیب بـا ۰/۲۹ درصـد ،۱/۱۱ درصـد و ۷/۷ درصد بیشترین سهم را در مقایسه با سایر استانها دارا بوده اند. همچنین ۱/۶۱ درصد از ارزش چکهای فوق در سه استان تهران (۰/۴۸ درصد)، اصفهان (۱/۷ درصـد) و خراسان رضوی (۰/۶ درصد) مبادله گردیده است کـه بیشـترین سـهم را در مقایسـه بـا سـایر استانها دارا بوده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس