آرسنال چگونه «هیگوآین» را دور زد و «اوزیل» را خرید؛ افشای یک راز بعد از ۹ سال

ستاره تیم ملی آرژانتین گفته که در آن برهه از اینکه توپچی‌ها تنها چند روز پس از قطع مذاکره با وی، با رقمی هنگفت «مسوت اوزیل» را به خدمت گرفته‌اند، غافلگیر شده است.

به گزارش مشرق، «گونزالو هیگوآین» پس از درخشش در ابتدای دوران حضور در رئال، خیلی زود متوجه شد که «کریم بنزما» به او اولویت دارد و به این فکر افتاد که چالش تازه‌ای را برای خود دست و پا کند.

هرچند او در نهایت به ناپولی پیوست و موفقیتی چشمگیر در سری آ به دست آورد، از تجربه ناخوشایند خود با آرسنال پرده برداشت.

هیگوآین در این‌باره گفت: قبل از رفتن به ناپولی، این فرصت وجود داشت که به آرسنال بروم. با آنها حرف زده بودیم اما مرا نخریدند و به جای من، اوزیل را با قیمت ۸۰ میلیون یورو یا چیزی در همین حدود به خدمت گرفتند.

وی با خنده ادامه داد: آنها به من گفتند «ما پول زیادی برای خرج کردن نداریم. قیمت تو گران است»؛ با این حرف به ناپولی رفتم و دو روز بعد فهمیدم که اوزیل با ۸۰ میلیون یورو به آنجا رفته است.

هیگوآین در ادامه در خصوص دوران حضورش در رئال مادرید گفت: آنها بزرگ‌ترین باشگاه تاریخ هستند. ۱۴ بار لیگ قهرمانان را برده‌اند و به نظرم رئال برای همه بازیکنان نقطه اوج است. در ۱۹ سالگی به آنجا رفتم و تا ۲۶ سالگی بازی کردم؛ می‌توانستم آسمان را با دست لمس کنم و فکر نمی‌کنم چیزی بالاتر از رئال مادرید وجود داشته باشد. در اولین سال ۲۷ گل زدم و کریس(رونالدو) ۲۶ گل زد. به تعطیلات رفتم و متوجه شدم آنها با کریم بنزما و کاکا قرارداد امضا کردند.

وی افزود: با باشگاه تماس گرفتم و گفتم: من ۲۷ گل زدم و شما بنزما و کاکا را گرفتید!؟ باید برگردم؛ چه کار باید می‌کردم که نکردم؟

هموطن «لیونل مسی» اضافه کرد: اما به هرحال این شیوه رئال است؛ آنها مدام بازیکن می‌خرند و شما دائما باید رقابت کنید و این همان چیزی است که آنها را به بهترین تیم تاریخ تبدیل می‌کند. شما همیشه باید با بهترین‌ها رقابت کنید. از ۱۹ سالگی کریم را می‌شناسم؛ با هم زیاد کنار نمی‌آمدیم و برای یک پست رقابت می‌کردیم اما همیشه رابطه خوبی داشتیم. از اینکه او امروز بهترین بازیکن جهان است، به هیچ عنوان تعجب نمی‌کنم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس