تویوتا

این شاسی‌بلند افسانه‌ای در برابر گلوله‌ها، نارنجک‌ها، مین‌های زمینی و ۱۵ کیلوگرم تی ان تی مقاومت جانانه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش مشرق، خودروهای زرهی و ضد گلوله باید از سرنشینان در برابر طیف متنوعی از خطرات محافظت کنند. این خودروها از روش‌ها و تکنیک‌های بسیار متفاوتی برای حفاظت جان سرنشینان در برابر گلوله‌ها بمب‌ها استفاده می‌کنند. در ویدئوی جدید شرکت اینکاس می‌خواهیم تست‌های تویوتا لندکروزر زرهی را تماشا کنیم. این شاسی‌بلند افسانه‌ای در برابر گلوله‌ها، نارنجک‌ها، مین‌های زمینی و ۱۵ کیلوگرم تی ان تی مقاومت جانانه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

ببینید:

دانلود

این ویدئو با نشان دادن لندکروزر که ۷۸۰ گلوله از سلاح‌های مختلف را پذیرا شده شروع می‌شود. سپس لندکروزر در برخی تست‌های وحشتناک شرکت می‌کند. تست‌های بالستیک اضافی این خودرو شامل پرتاب ۶ نارنجک DM۵۱ روی سقف، ۴ نارنجک DM۵۱ زیر کف خودرو، ۲ مین زمینی و ۱۵ کیلوگرم تی ان تی از فاصله ۲ متری است.

تویوتا لندکروز ضدگلوله سربلند در تست‌های بالستیک! +فیلم

این انفجارها لندکروزر را تکان می‌دهند اما هیچ نفوذی به کابین صورت نمی‌گیرد و فضای سرنشینان کاملاً امن باقی می‌ماند. این تست‌ها واقعاً وحشتناک و سخت هستند و وضعیت خطرناک واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند. معمولاً رانندگان ماهری پشت فرمان خودروهای زرهی می‌نشینند و آن‌ها می‌دانند که در چنین وضعیت‌هایی چه واکنشی داشته باشند. آخرین چیزی که هر راننده می‌خواهد گیر کردن در یک حمله خطرناک است اما محصولات زرهی اینکاس خیال همه را از این بابت راحت خواهند کرد.

تویوتا لندکروز ضدگلوله سربلند در تست‌های بالستیک! +فیلم

ما قبلاً محصولات زرهی و ضد گلوله اینکاس همچون AMG G۶۳ با سطح حفاظت CEN ۱۰۶۳ BR۶ را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. این شرکت همچنین بی ام و X۷، لینکلن نویگیتور و اینفینیتی QX۸۰ را ارتقا داده است. وزن اضافه این خودروها معمولاً منجر به ارتقای سیستم تعلیق، پیشرانه و گیربکس نیز می‌شود. اینکاس همچنین محصولات زرهی خاص خود را نیز تولید می‌کند. آنچه در این ویدئو جالب به نظر می‌رسد نمایش کابین است که اگرچه حمله خشنی را نشان می‌دهد اما آدمک داخل خودرو آسیبی نمی‌بیند. هیچ فردی خواهان تجربه چنین چیزی نیست اما خب نمایش وضعیت داخل کابین لندکروزر زرهی هیجان زیادی دارد.

تویوتا لندکروز ضدگلوله سربلند در تست‌های بالستیک! +فیلم

منبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    56 3
    اونا ماشین میسازن ،سایپا و ایران خودرو هم ماشین میسازن.ماشینا ساخت ایران در مقابل دوچرخه ژاپنی هم کم میاره .نارنجک و tnt که اصلا هیچی ،میپوکه
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      8 1
      شرکت اینکاس برای کانادا هستش.
    • مهدی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      18 0
      داداش این چه حرفیه میزنی طفلی اومد گفت ما با ضرر داریم به مردم میفرشیم تو از این ادم انتقاد میکنی کاری که سایپا ایرانخودر با من کرد منافقین نکردن
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      12 1
      ظاهرا ایران خودرو و سایپا با این قیمت های گزافی که روی ماشینهای بی کیفیتشان می گذارند ولی احتمالا آنها را به جای ورق فولادی استاندارد با فویل آهنی میسازند!!!!. شاهد آن هم خدای نکرده در تصادفاتی است که ماشینهای این دو خودرو ساز بعد از حادثه به یک گلوله آهن مچاله شده تبدیل میشوند . اینها خودرو نیست ، ماکت خودرو است ، شبیه خودرو است . این یعنی ترک فعل مسئولین صنعتی کشور در تحویل ماشین ایمن و به صرفه به امت مسلمان و این همان حق الناسی است که به گردنشان است . ادامه تولید چنین ماشینهای بی کیفیتی با این قیمتها فقط وهن صنعتگری است. باید مدیران دلسوز و افراد دست پاک برای ساخت خودرو داخلی یک فکر اساسی بکنند تا این همه سال تجربه خودرو سازی با این همه امکانات زیر بنائی صنعتی و صرف این همه بیت المال مسلمین ، توسط عده ای سرمایه سالار منفعت پرست به فراموشی سپرده نشود. مسئولان محترم ، مهندسان عزیز ، دانشگاهیان فرهیخته ، کار آفرینان خدا ترس ، ترک فعل گناه بزرگی است که اگر کسی به آن دچار شود توان خروج از آن خیلی خیلی سخت است. الله اعلم . خداوندا توبه
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      1 15
      ژاپن و تویوتا و سایپا و ایران خودرو کلا به تو چه ؟ قرار نیست یه ربع ساعت که از منقل دوری در مورد صنعت و مهندسی نظر بدی
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      8 0
      ایرانخودرو و سایپا هم میسازن بخدا مدیون مردمید بزارید خودرو روز با کمترین تعرفه وارد شه.این دو شرکت ورشکسته نشان دادن نمیتونن ۴۰ ساله الکی ادعا و صداشون بلنده
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      1 9
      رده ماشین ها باهم متفاوت است!!! لنکروز ضد گلوله با کوئیک هم رده نیست!! عضو انجمن خاک برسر بینهای داخلی نباشید!!!
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      9 1
      ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساکت باش مرتیکه اول یا بگیره به مردم تهمت نزن کم عقلی مثل تو چه می دونه از وضعیت مردم چی نکنه یکی از نخاله های داخل این دو فرغون ساز هستی از جملت اتفاقا مشخصه خودت پا منقلی هستی حالا به کجات فشار آورده سر پیازی ته پیازی به چه حقی نطر اونم درست و بحق مردم با توهین امر می کنی نطر درباره صنعت و مهندسی ندن تو کی ! چی تو خودتی دیدی این چرت و پرت رو نوشتی؟!!! مدرکت سابقه درخشانت رو بگو ببنیم که تیکه انداختی با امر به این بنده خدا که از مهندسی بگه یا نگه جل الخالق چقدر مریض روانی داریم تو این مملکت ، به مردم چه که صنعت رانتی به اجبار ماشین می ندازه به مردم ؟من خودم بابت همین ماشین رانتی نقص عضو شدم تو جوابگویی مرتیکه که اینجا به مردم امر میکنی نظر بدن یا ندن؟ یکی از این خودرو ها بدون رانت گمرکی وارد کشور می شد مردم پا سمت این دو فرغون ساز می زاشتن؟ اول یاد بگیر بار بعدی اندازه گلیمت پاتو دراز کنی اندازه ارزشت صحبت کنی دوم با ادب بدون تهمت و آخر مشخصه اصلی یک احمق خود بزرگ بین همین طرز صحبت از بالا هست یاد بیگره نقدی داری منطقی نه دری وری بنویس معرفی کن خودت رو مردم شاید نگاه کردن تو این جملت جز چزت و پرت چیزی من ندیدم شازده.
    • ایزا IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      1 0
      مشکل ما همین جاس
  • روسای فعلی، سابق و اسبق ایرانخودرو و سایپا ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    19 0
    خخخخ اینکه چیزس نیست محصولات تولیدی ما خودشون تی ان تی اند!
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    12 5
    سلام و درود خداوند به روان پاک سردار سرباز ولایت حاج قاسم عزیز، او که به آرزویش رسید و جاودانه شد. اگر سرنشین چنین ماشینی بود،پوز آمریکایی ها به لجن مالیده شده بود عوض خاک.
    • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      10 0
      شما رو به خدا برای هر موضوع مسخره بی ربط و احمقانه ای اسم حاج قاسم عزیز رو نیارید. ضمنا حاجی رو با موشک هلفایر زدن نه این ترقه ها.
    • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      6 0
      شما رو به خدا برای هر موضوع مسخره بی ربط و احمقانه ای اسم حاج قاسم عزیز رو نیارید. ضمنا حاجی رو با موشک هلفایر زدن نه این ترقه ها.
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      8 0
      اون شهید عزیز رو با موشک هلفایر زدن که ضد زره هست و تانک رو پودر میمنه اصلا قابل قباس با نارنجک‌نیست
  • مهدی US ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    6 0
    تو شهر ما یه موتوری با پراید تصادف کرد متاسفانه دونفر سرنشین پراید فوت و موتورسوار هم قطع پا شد
    • حاجی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      0 1
      آقا مهدی شهرتون کجاس پرچمت که پرچم عشقه
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 0
    ماشین ایرانی سرافکنده از تست زنده موندن سرنشین در رانندگی عادی!! با قیمت فضایی
  • کلیم IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 0
    کجاش سربلند؟!!! بعد این همه سال تازه رسیدن به تکنولوژی پراید و سمند خودمون..... البته کلا کپی برداری از شیوه مدیریت و تکنولوژی بالای محصولات ایران خودرو و سایپا در دکترین خودروسازان جهانی مخصوصا تویوتا و بنز و فورد از قدیم الایام بوده و هستش....
  • مجنون IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    8 0
    پراید ساخت ایران هم دقیقا همین طور مقاوم و ضد گلوله و ضد همه چیز است حتی بیشتر و احتمالا تویوتا را از روی پراید ما ساخته و کپی برداری کرده اند که اینجور مقاوم است !؟؟
    • لیلی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      4 0
      خویشتن داری تا کی ؟؟؟ باید از ژاپن شکایت کنیم که بدون اجازه ی ما این تقلید ناشیانه رو انجام دادن. باید پرونده رو هرچی زودتر به دادگاه لاهه بکشانیم.............!
  • سید فروزان CH ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    3 1
    سفارش جدید امریکاییان و سعود و امارات برای تروریست‌ها در منطقه بزودی تحویل ترکیه و از آنجا به تروریست‌های داعش و النصره
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      1 0
      برای تروریستا هایلوکس میخرند
  • مجید IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    3 1
    قابل توجه خودروسازان داخلی مقایسه کنید این ماشین را با فرعونهای تولیدی بعد از 40سال فقط،به مردم جفا و جفا و جفا کردند و هنوز هم تداوم دارد کاش همه شأن را تعطیل می کردند و مردم هم راحت راحت میشدند از ارابه های مرگ.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 1
    چرا با ماشین های ایرانی مقایسه میکنید،دقت کنید این ماشینو سفارشی درست کردن با هزینه میلیاردی مگه شما نمیدونید تولید انبوهشون این قابلیتو نداره
  • آه در بساط ندارم IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 0
    صنعت خودرو سازی، باعث کشتار وسیع مردم ایران شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس